Mumutio Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Tack för ett positivt och givande inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Supernöjd med mitt liv.. Värsta jag vet är bortskämda brats som klagar på allt och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Värsta jag vet är bortskämda brats som klagar på allt och allt.sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Jag skulle inte säga att jag är missnöjd med livet, men nog känns det väldigt jobbigt ibland. Men man hade ju kunna ha det så mycket värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Mitt liv är grymt tråkigt. Skulle önska att jag var liten igen när allt var kul... Jag är nöjd förövrigt nöjd, jag har ju faktiskt otroligt tur nu när jag tänker på det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Allt som saknas är en snygg tjej.. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Vid 3 till 8-års ålder var mitt liv ett helvete. Vill inte snacka om det öppet här... Men nu är jag väldigt nöjd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 (redigerat) Just nu är jag inte så nöjd. As tråkigt i mitt liv. Hoppas det kommer gå bra när jag blir 18 år. Fast jag är här av någon mening. Så jag är inte hellt säker. Allt som saknas är en snygg tjej.. :wub: En snygg tjej kan du definitivt inte få, du måste sluta nörda vid datorn och göra nått åt det så du får en tjej. Redigerat 10 Maj 2011 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Just nu är jag inte så nöjd. As tråkigt i mitt liv. Hoppas det kommer gå bra när jag blir 18 år. Fast jag är här av någon mening. Så jag är inte hellt säker. En snygg tjej kan du definitivt inte få, du måste sluta nörda vid datorn och göra nått åt det så du får en tjej.Vad vet du om hans liv?Och jo, man kan få brudar även om man sitter vid datorn 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Vad vet du om hans liv?Och jo, man kan få brudar även om man sitter vid datorn 24/7. Jag vet ingenting om hans liv, men bara utryckte mina tankar. Du kanske har rätt efterallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 En snygg tjej kan du definitivt inte få, du måste sluta nörda vid datorn och göra nått åt det så du får en tjej.Jag nördar mig dagligen framför dumburken men har ändå en otroligt vacker flickvän, tji fick du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Jag nördar mig dagligen framför dumburken men har ändå en otroligt vacker flickvän, tji fick du.Och hur ska jag kunna lita dig på internet? Det går inte lita någon över internet. Men om du har så, kul för dig. Personligen vill jag ochså ha en vacker flicka men tiden är nog inte inne än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.