Satisfaction Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 (redigerat) Spotifys nya uppdatering betyder att vi kan lyssna på en låt till en gräns på 5 ggr. Detta plus den eviga reklamen. Spotify Open har hållt många ifrån att ladda ner musik illegalt, och nu när detta ändras det mycket väl bli en ökning av olaglig delning av musik. Nu märker jag när jag öppnar Spotify att en ruta innehållande "Please upgrade now blablabla" täcker hela spotify och går inte att kryssa ner. Är detta en tillfällighet eller är det för att göra oss ilskna och köpa Spotify unlimited/premium? Om ni inte redan har köpt Spotify Unlimited/Premium, kommer ni nu att göra det?, eller tar ni "straffet" och får inte ens 20 timmar musik, utan 10 timmar, plus reklam. Själv tycker jag på ett sätt att det är värt att lägga en slant på denna tjänst som egentligen är rätt fantastisk, men jag är ju inte ensam här i världen, så vad tycker ni? Gjorde en antydning till fildelning/piratkopiering men i detta ämne borde det få diskuteras om vilket av alternativen som verkar bäst. Och det är ren fakta att många slutat ladda ner musik tack vare Spotify. Redigerat 2 Maj 2011 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Jag kommer köpa Premium så snart jag begränsningarna på Free börjar bli ett problem, vilket lär ske inom några dagar. Spotify är asnajs och har man premium blir det bara bättre, plus att man kan ha det i mobilen, win win win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 (redigerat) Använder Grooveshark i mobilen. Har deras plus-medlemskap som är exakt som Spotify Premium fast billigare. De har även ett gratis utan reklam mellan låtarna. Och alla som säger att Grooveshark är olagligt: Det är endast olagligt astt köpa musiken där, inte att lyssna. Redigerat 5 Maj 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Fick med Spotify-premium gratis i ett år när jag köpte min telefon i julas, tycker tjänsten är helt okej, så jag ska nog fortsätta med den även när jag får börja betala för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perky22 Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Jag tänker inte köpa premium eller unlimited. Jag kommer att leta efter någon annan musik tjänst. Jag har använt Spotify Free och tyckte det var bra men man har massor av reklam och jette lite tid så jag vill inte betala för att ha spotify i mobilen man har ju en,s ingen ANDROID MOBIL. Jag har ändå hört att telenor och bredband,s Bolanget ska ha någon musik tjänst som värkar okej så ska testa åter kommer om telenor,s och bredbands bolagets tjänst senare i samma forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Jag ska skaffa Unlimited. Inget snack om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Skaffade Spotify Free den 11:e april, så jag har fortfarande den "gamla" versionen i ca 5månader. Efter att de månaderna har gått så tror jag att jag skaffar Spotify Premium. Kommer ju ha en hel del cash när sommaren är slut :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Jag funderar faktiskt på att köpa Premuim, det är ju rätt billigt för 99 kr/månaden. Dessutom kan man ju använda det i mobilen också och det vore ju jävligt najs i sommar! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Jag köpte Spotify Premium direkt. Flera miljoner låtar för 99kr/månaden... Det är en sjukt bra deal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Jag köpte Spotify Premium direkt. Flera miljoner låtar för 99kr/månaden... Det är en sjukt bra deal!Unlimited för 49kr/mån. Ännu bättre deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Jag som levt med gratis Spotify sedan det kom har lärt mig att byta låt innan den är slut för att slippa reklamen, och tydligen verkar man kan lyssna på samma spår mer än fem gånger om man inte lyssnar färdigt. Så jag påverkas inte. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Jag har gjort ett nytt Spotify-account, och därför har jag 20timmar per månad. När tiden tar slut använder jag Grooveshark. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.