Distinction Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Då betyder det ju att det är samma skit :<What Collez said. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Ni vet att IW bara gör halva campaginen va? Sledgehammer kommer göra den andra delen, och Raven sotfware kommer göra Multiplayern... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 (redigerat) Ni vet att IW bara gör halva campaginen va? Sledgehammer kommer göra den andra delen, och Raven sotfware kommer göra Multiplayern...Raven software kommer bara hjälpa till med multiplayern som jag förstått det, Raven är dessutom dom som ihop med Id software gjort Quake spelen så det ökar bara mitt förtroende för multiplayerdelen i MW3. ;) Redigerat 15 Juni 2011 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Raven software kommer bara hjälpa till med multiplayern som jag förstått det, Raven är dessutom dom som ihop med Id software gjort Quake spelen så det ökar bara mitt förtroende för multiplayerdelen i MW3. ;)Och dessutom så har IW delats, så det är inte ens gamla IW som gör det ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 det blir nog bra. men jag tycker som dom flesta andra att trailern är överdriven och säger inte så mycket om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 Och dessutom så har IW delats, så det är inte ens gamla IW som gör det ...det är det som är kvar av Infinity Ward som gör det, tillsammans med Sledgehammer, det är inte uppdelat som någon annan sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Jag har mycket stora förhoppningar på MW3. Har spelat både ettan och tvåan och det enda jag varit missnöjd med är multiplayer-delen. Finns nog inget värre än hoppa in i en kö för en match med några polare, varav nästan alltid en av oss blev kickad och resten slängdes in i en match vilket ledde till stor frustration. Men trailern ser lovande ut. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg