lolkfezt Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 (redigerat) Kvinnor hör hemma i köket. Case closed. Redigerat 30 Maj 2011 av lolkfezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Kvinnor hör hemma i köket. Case closed.AHAHAHAHA, välkommen till 2011, lilla vän, där kvinnor blir militärer, pappor lagar middag mer, feminister tar över mera och världen börjar bli ganska mycket bättre (på vissa ställen i alla fall :() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 AHAHAHAHA, välkommen till 2011, lilla vän, där kvinnor blir militärer, pappor lagar middag mer, feminister tar över mera och världen börjar bli ganska mycket bättre (på vissa ställen i alla fall :()Världen blir bättre? Fuck that! Tjejer och killar ÄR olika, inget mer behövs sägas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Jag tyckte Draghon sammanfattade det väldigt bra: vi är olika men har samma värde. Därför ska kvinnor ha lika hög lön som män, lika föräldraledighet, samma möjligheter att få jobb osv. I övrigt tycker jag det är bra i Sverige faktiskt. XD Könsideal borde avskaffas i större mån än idag, men det gäller ju för både kvinnor och män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 AHAHAHAHA, välkommen till 2011, lilla vän, där kvinnor blir militärer, pappor lagar middag mer, feminister tar över mera och världen börjar bli ganska mycket bättre (på vissa ställen i alla fall :( )Ändrar inte på det faktum att de hör hemma i köket. OT: Är det korrekt att säga att "kvinnor blir militärer"? Språkligt sett, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Sluta skämta? Det är inte provocerande. Jag lagar gärna mat själv faktiskt. ;) Ja klart det är okej att säga så? Finns en del annat i meningen man kan ändra men det är klart kvinnor kan bli militärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 När det kommer till det praktiska så är män bättre än kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 När det kommer till det praktiska så är män bättre än kvinnor. På vilket sätt, du får förklara vad de gör bättre. Världen blir bättre? Fuck that! Tjejer och killar ÄR olika, inget mer behövs sägas.Ja, jag vet att de är olika? Har jag inte sagt det eller? Och vad menar du med fuck that, gillar du inte att världen blir bättre? Ändrar inte på det faktum att de hör hemma i köket. OT: Är det korrekt att säga att "kvinnor blir militärer"? Språkligt sett, alltså.1. Jo, i år 2011 har vi förstått ganska mycket mer. 2. Kvinnor blir militärer? Ja, vad var det som var så fel med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Ja, jag vet att de är olika? Har jag inte sagt det eller? Och vad menar du med fuck that, gillar du inte att världen blir bättre?Gillar inte att "världen" (rättare sagt, människor) existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 De gör allt bättre, ett exempel är all slags av idrott. Inte fan ser du en sport/idrott där kvinnor är bättre än män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Jo, armbrytning. :D Vilket är lite komiskt eftersom att det är något typiskt manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Jo, armbrytning. :D Vilket är lite komiskt eftersom att det är något typiskt manligt.Så rent generellt så är kvinnor bättre än män på armbrytning, eller är det bara en kvinna som är bättre än resten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.