Hoppa till innehåll

Hur Ofta Brukar Du Springa?


Nazar

Rekommendera inlägg

pasta is the way 2 go :P

lite svårt de där med bägge kondition o styrke, känns som de går segt att utevcklas inom båda sakerna samtidigt tkr jag,, så jag har nu istället lagt ner helt konditionen för å testa på styrke som jag aldrig sysslat med tidigare, ganska kul faktiskt när man börjar prestera mer o mer o lagt om kosten helt och hållet

 

@rememberme , nja hamnade ichock så jag kände ingenting första halvtimmen, men tog 40 minuter för ambulansen att komma, så de var 10minuter olidligt, fast sen fick jag gas, lokalbedövning och morfin inpumpat,,, jag var heeeelt borta hela dygnet efter de kan jag säga.

Ingenting man ska testa att ha av 3 senor, får 1 av 5 toast

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 132
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"konstigt" som i en mindre ort? :P

Nja, tänkte nog mer som kanske i skogen eller något sånt ställe. Det borde väll inte ta 40 minuter att ta sig till en vanlig ort, även om det är liten och de inte har någon "ambulansstation" (säger man så?) just där?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, tänkte nog mer som kanske i skogen eller något sånt ställe. Det borde väll inte ta 40 minuter att ta sig till en vanlig ort, även om det är liten och de inte har någon "ambulansstation" (säger man så?) just där?

Mja, det tar ambulansen ca 20-30 minuter att ta sig hit så.^^

Men skitsamma, det är irrelevant ändå.

 

OnT: Har inte sprungit på ett bra tag, men borde ta tag i det igen... sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår och idag har jag sprungit en runda som är betydligt längre en min fjuttiga 2 kilometers-runda som jag sprang i början på sommaren.

Tror den var 4 km... jaa, vi säger så. 4 km :D

Jag och brorsan sprang idag gick på 21 minuter och 18 sekunder.

Men egentligen bryr jag mig inte om tiden, hoppas bara jag orkar springa 6 km snart.

 

Ett tips: Man behöver inte alltid musik om man springer på ett fint ställe.

Visst, på ett rullband på gymmet är ju dötrist men kolla hur naturen förändras... alla vackra träd, det är sommar!

Jag tänkte så när jag började få lite "Låt det ta slut!!!!"-tankar när det var ungefär en halv kilometer kvar.

Träd är trevligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...