Red_fox2 Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 pasta is the way 2 go :P lite svårt de där med bägge kondition o styrke, känns som de går segt att utevcklas inom båda sakerna samtidigt tkr jag,, så jag har nu istället lagt ner helt konditionen för å testa på styrke som jag aldrig sysslat med tidigare, ganska kul faktiskt när man börjar prestera mer o mer o lagt om kosten helt och hållet @rememberme , nja hamnade ichock så jag kände ingenting första halvtimmen, men tog 40 minuter för ambulansen att komma, så de var 10minuter olidligt, fast sen fick jag gas, lokalbedövning och morfin inpumpat,,, jag var heeeelt borta hela dygnet efter de kan jag säga. Ingenting man ska testa att ha av 3 senor, får 1 av 5 toast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Sjukt att det ska ta 40 minuter för en ambulans? ;S Eller var du på något "konstigt" ställe eller vad man ska säga, dit det tar lång tid att ta sig alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Eller var du på något "konstigt" ställe eller vad man ska säga, dit det tar lång tid att ta sig alltså?"konstigt" som i en mindre ort? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 "konstigt" som i en mindre ort? :PNja, tänkte nog mer som kanske i skogen eller något sånt ställe. Det borde väll inte ta 40 minuter att ta sig till en vanlig ort, även om det är liten och de inte har någon "ambulansstation" (säger man så?) just där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 udde ställe, mitt ute ii en liten by, fast vette sjutsicken ,tkr ändå de var onödigt lång tid, tur de inte var allvarligare skada eller att man blödde mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Nja, tänkte nog mer som kanske i skogen eller något sånt ställe. Det borde väll inte ta 40 minuter att ta sig till en vanlig ort, även om det är liten och de inte har någon "ambulansstation" (säger man så?) just där?Mja, det tar ambulansen ca 20-30 minuter att ta sig hit så.^^Men skitsamma, det är irrelevant ändå. OnT: Har inte sprungit på ett bra tag, men borde ta tag i det igen... sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Jag hade tänkt springa ca 6,5km idag, men jag är sjuk och får nog stå över. =( Mja, det tar ambulansen ca 20-30 minuter att ta sig hit så.^^Men skitsamma, det är irrelevant ändå.Kändes länge tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Kändes länge tycker jag...http://www.sn.se/nyheter/gnesta/1.1075086http://www.sn.se/asikter/debatt/1.1083386 Där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Kändes länge tycker jag...Jo, jag håller med också.Ville bara påpeka att det förmodligen inte är så ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Brukar variera, ibland varannan dag ibland varje :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Idag sprang jag 2,5 km. Förväntar mig träningsvärk imorgon då det var ett långt tag sedan jag sprang innan denna runda. :P Ska i alla fall börja springa någon gång varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Igår och idag har jag sprungit en runda som är betydligt längre en min fjuttiga 2 kilometers-runda som jag sprang i början på sommaren. Tror den var 4 km... jaa, vi säger så. 4 km :D Jag och brorsan sprang idag gick på 21 minuter och 18 sekunder. Men egentligen bryr jag mig inte om tiden, hoppas bara jag orkar springa 6 km snart. Ett tips: Man behöver inte alltid musik om man springer på ett fint ställe. Visst, på ett rullband på gymmet är ju dötrist men kolla hur naturen förändras... alla vackra träd, det är sommar! Jag tänkte så när jag började få lite "Låt det ta slut!!!!"-tankar när det var ungefär en halv kilometer kvar. Träd är trevligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.