Hoppa till innehåll

Är Jätte Kär I Min Ex Flckvän Hur Får Jag Henne Tillbaka?


Rekommendera inlägg

Som Titeln beskriver. Är jätte kär i mitt ex men vet inte om hon känner samma för mig. Hur kan jag ta reda på om hon vill ha mig tillbaka?

 

Många killar frågar mig

 

1.Smsar hon dig

 

2. Ringer hon dig

 

3. Försöker hon överhuvudtaget visa nåt intresse för dig?

 

Fick 2 sms från henne för några dagar sen där hon frågade mig vem jag skulle få som ledare på lägret som jag ska åka på den 27. Självklart svarade jag och frågade henne detsamma och hon svara tillbaka.

 

I Onsdags hände en märklig grej Då ringde jag henne men så svarade hon inte på sin mobil. Då ringde jag upp min kompis igen. när han och jag pratat klart så ser jag att hon försökt ringa mig 2 gånger och sen lämnade hon ett meddelande. där hon undrade vem det var som ringt?

 

 

Så hur ska jag göra när jag träffar henne den 27. Jag har bara ett knep och det är att vara snäll och trevlig och hjälpsam. och inte allt för på.

 

Men har ni några tips som jag kan ta med mig och värkar det finnas något intresse hos henne för mig? Mvh Charlesingvar

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Seriously, orka ens försöka. Blev du dumpad första gången är du screwd. Bättre vänta tills någon annan kommer till dig eller bry dig inte om det.

 

Men ok, om du vill höja hennes känslor till dig igen, kanske testa ge henne blommor eller nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta, var det du som blev dumpad, eller dumpade du henne?

Jag antar att du blev dumpad, men ändå...

Men när du träffar henne, berätta hur du verkligen känner, och att du fortfarande vill vara tillsammans med henne...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hey, hey! Vad har ni för problem med CharlesIngvar?

 

Aja, Charles om det är så att du JAGAR tjejer, gör inte det bara för att ha en tjej, nu är du ju jättekär i din tjej. Men om det är så att hon verkligen inte vill ha dig så jaga inte andra flickor då. Utan fokusera på ditt ex isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hey, hey! Vad har ni för problem med CharlesIngvar?

 

Aja, Charles om det är så att du JAGAR tjejer, gör inte det bara för att ha en tjej, nu är du ju jättekär i din tjej. Men om det är så att hon verkligen inte vill ha dig så jaga inte andra flickor då. Utan fokusera på ditt ex isåfall.

Han är känslomässigt underutvecklad och kan inte upprätthålla en relation med ömsesidig respekt och, i Nomatics ord, förtjänar därför ingen flickvän. Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...