Hoppa till innehåll

Ensam Hemma I Två Veckor


Mumutio
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tack, många bra idéer. :)

 

Sex på soffan får jag nog säga check på nu. ;)

Men de flesta andra ställena är ju bara obekvämt och jobbigt. XD

 

Lana borde man faktiskt göra ja, och ha fest. Kaktusar låter också kul, men är inte de dyra? Hur mycket kan man få en kaktus för? :o

 

Jag hoppar över semestern för att vi har hus i Spanien. Har varit där tre gånger redan och det finns absolut ingenting att göra där. Får en liten slant för att vara hemma med vovven också, så kan jag använda pengarna till att resa själv senare istället, till något roligare ställe.

 

Tyvärr känner jag ingen som kan ta hand om hunden. :/ Men jag har kommit på att man nog kan lämna henne över dagen om jag springer några km med henne på morgonen. Hon har dålig kondis så hon ligger däckad hela dagen sen. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

...om du inte följde med för att du inte ville så kan du ju knappast klaga på att din familj har lämnat dig hemma med hunden. Du valde ju att vara hemma med hunden.

Men det var ju lite pest eller kolera. Trist att följa med och trist att passa hunden. Eftersom jag var osäker bokade vi ingen biljett och sen tog de slut såklart. Mina föräldrar hittade ingen hundvakt och ville inte sätta henne på pensionat, så så fort jag uttryckte osäkerhet såg de ett gyllene tillfälle att få en och tog mitt "nja" som ett "nej".

 

Så det var eget val ja, men något påtryckt, det var liksom inte så att de frågade två gånger.

 

Så nu ska jag försöka göra det bästa av det. :)

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ensam hemma för mig brukar innebära långLAN. Mina föräldrar är i Grekland atm.. Dock jobbar jag så jag hinner/orkar inte göra någonting överhuvudtaget...

 

Dra ihop ett gäng (1 eller flera personer), och lana där man vanligtvis inte brukar lana, @ köksbordet o.s.v, sov precis där ni vill @ Fåtölj etc.. Sist satte vi upp en dator enbart för musiken. Lirade Amazing horse oavbrutet i 5 timmar... (Hyfsat körd i huvudet efter det)

Körde solsidanmaraton på natten, 10 avsnitt á 22 min.

 

Bakgrundsbilderna blev bara sexigare och sexigare, och vi laddade ner virtual desktop girl eller vad det heter :P

 

Maten var sadly not pizza eftersom jag bor 2 mil ifrån stan, men det blev allt möjligt ihopakast...

 

Så.. Ja, frihet, undrar varför vi ungdomar inte får mer? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, många bra idéer. :)

 

Sex på soffan får jag nog säga check på nu. ;)

Men de flesta andra ställena är ju bara obekvämt och jobbigt. XD

 

Lana borde man faktiskt göra ja, och ha fest. Kaktusar låter också kul, men är inte de dyra? Hur mycket kan man få en kaktus för? :o

 

Jag hoppar över semestern för att vi har hus i Spanien. Har varit där tre gånger redan och det finns absolut ingenting att göra där. Får en liten slant för att vara hemma med vovven också, så kan jag använda pengarna till att resa själv senare istället, till något roligare ställe.

 

Tyvärr känner jag ingen som kan ta hand om hunden. :/ Men jag har kommit på att man nog kan lämna henne över dagen om jag springer några km med henne på morgonen. Hon har dålig kondis så hon ligger däckad hela dagen sen. XD

Finns från 20-2000kr.

20kr = ca 1.5 DM höga (iaf mina)

2000kr = Liknande dom i öknen.

 

Tycker helt klart du ska testa det, iaf i ett rum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag är ensam hemma så brukar jag hitta på egna låtar och sjunga dem över hela huset, baka och vara ute och plocka blåbär.

Det gjorde jag i alla fall jättemycket i höst när jag var på landet och inte hade så mycket att göra.

Men vi är alla olika, jag vet inte om du är så förtjust i ovanstående grejer... men sånt gillar jag att göra.

 

BTW, hittar du något nice datorspel i spelbutiken? Det kan du köpa. Jag rekommenderar något som man kan spela mycket efter att man klarat ut storyn. Något riktigt kul och beroende framkallande.

Läs böcker?

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag är ensam hemma så brukar jag hitta på egna låtar och sjunga dem över hela huset, baka och vara ute och plocka blåbär.

Det gjorde jag i alla fall jättemycket i höst när jag var på landet och inte hade så mycket att göra.

Men vi är alla olika, jag vet inte om du är så förtjust i ovanstående grejer... men sånt gillar jag att göra.

 

BTW, hittar du något nice datorspel i spelbutiken? Det kan du köpa. Jag rekommenderar något som man kan spela mycket efter att man klarat ut storyn. Något riktigt kul och beroende framkallande.

Läs böcker?

Tycker inte, att man ska köra spel, mycket när man är ensam. Det kan man väll göra när man är inte ensam. Men jag skulle nog tipsa det du sa först, sjunga låtar i huset. Sen ochså kan man ju ha på hög musik.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...