Layton Skrivet 25 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Vilket yrke skulle du vilja jobba med när du blir äldre? Korv försäljare?Jag vill antingen bli författare, musiker (sjunga och spela gitarr i ett rockband! :D) eller modell. Gillar du att göra saker som är lite farliga, t ex. gå över en smal bro?Inte om det är livsfarligt, men det kan vara lite kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Har du några husdjur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Har du smakat Billys pannkakor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Har du några husdjur?Nej. Har du smakat Billys pannkakor?Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 jag är en tjej, ni fattar väl att vi inte äter korv, vi ska vara SMALA!Det var det mest horribla jag någonsin har hört, är du anorektiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Vad tycker du om pannkaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Vilket parti sympatiserar du mest med i riksdagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Det var det mest horribla jag någonsin har hört, är du anorektiker?Nej. Jag äter mycket mat och är på gränsen normal och underviktig.Plus att jag inte alls var seriös, sa bara det för att ni skulle sluta fråga frågor om korv.Vad tycker du om pannkaka?Det är gott :) Vilket parti sympatiserar du mest med i riksdagen?Är inte så jätteengagerad i politik, men Centern verkar väldigt bra. Jag röstade på dem i Skolvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Vad tycker du om meskalin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Vill du ha Annie Lööf som partiledare i Centerpartiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Är Gustav Fridolin snygg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Gillar du grillkrydda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.