Fjeddo Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 (redigerat) Vad menar du med pannkaka? Tjock i ugn eller smala i stekpannan? Redigerat 26 Augusti 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Vad tycker du om meskalin?Har inga åsikter att komma med då jag inte vet något om det. Gillar du grillkrydda?Nej. Vad menar du med pannkaka? Tjock i ugn eller smala i stekpannan?Smala i pannan, men jag har smakat saffranspannkaka, dte var väldigt gott, men jag föredrar pann-pannkakor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Har inga åsikter att komma med då jag inte vet något om det.Det är en psykedelisk substans som finns i kaktusar som har använts av stammar i över 2000 år för att uppnå alternativa medvetandetillstånd eller religiösa upplevelser. Låter det bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Hur cool är jag på en skala 1-10? (Bara för kul, alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Vad är det som är bra med Centerpartiet? Med tanke på att du röstade på dem i skolvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Har du tagit ett politiskt kompass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) ÄR DU ARG NU DÅ? Redigerat 27 Augusti 2011 av NoFunAtAll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Hur mycket cola dricker du på en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Det är en psykedelisk substans som finns i kaktusar som har använts av stammar i över 2000 år för att uppnå alternativa medvetandetillstånd eller religiösa upplevelser. Låter det bra eller?Nej, dt låter ju inte så bra... låter ju inte så bra att försättta sig i trans alltså. Har du tagit ett politiskt kompass?Nej, vad är det? ÄR DU ARG NU DÅ?Nej, jag är glad :D Derf:Hur mycket cola dricker du på en vecka?Jag:0 liter. Jag tror faktiskt jag har druckit kanske max en halv liter cola i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Men jag tror mest att det var för att jag inte var så förtjust i de rödgröna men att de andra partien i oppositionen hade saker jag inte höll med om, plus att de små partien som inte är med i riksdagen var... lite skumma.Du är alltså "obunden" liberal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Nej, vad är det?Det är ett "program" där man svarar på en mängd frågor, så räknar den ut ungefär vart man står politiskt.http://www.politicalcompass.org/test Tänker du ta ett politiskt kompass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Nej, dt låter ju inte så bra... låter ju inte så bra att försättta sig i trans alltså.Är väl inget fel med det? Sömn och meditation är en typ av trans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.