Nissebils Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Asså, kan ni sluta fråga frågor om korv, jag är en tjej, ni fattar väl att vi inte äter korv, vi ska vara SMALA!Vad i helvete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Varför ska ni vara smala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Vad värdesätter du mest, lösgodis eller godis som är löst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Tycker du massmedia är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Vad tycker du om Maud Olofsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Det är ett "program" där man svarar på en mängd frågor, så räknar den ut ungefär vart man står politiskt.http://www.politicalcompass.org/test Tänker du ta ett politiskt kompass?Nej, asså jag har inte mycket åsikter om politik och jag har glömt det mesta. Jag gjorde inte testet plus att jag inte förstod så mycket vad de menade... Vad värdesätter du mest, lösgodis eller godis som är löst?Lösgodis... Tycker du massmedia är bra?Har inga åsikter att komma med. Lander:Vad tycker du om Maud Olofsson?Jag: Hon är väl bra :) Redigerat 28 Augusti 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Hur var ditt besök på Gotland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Varför vill du att folk ska sluta prata om Bullens Pilsnerkorv? Redigerat 28 Augusti 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Tycker inte att det låter så bra att försätta sig i trans med hjälp av substanser... men ja väl, alla dessa klaner får väl göra som de vill, bara jag slipper slå på en trumma i hundra timmar som sam-nåjderna gör.Vilka är sam-nåjder? Shamaner? Att utsätta kroppen för extrema förhållanden såsom att dansa runt en trumma i 100 timmar är också ett sätt att uppnå alternativa medvetandetillstånd, utan substanser. Sen anser jag nog inte att meskalin får en att hamna i trans utifrån vad jag vet om det. Så om du har något emot trans är meskalin inget problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Lol ni med era korv frågor. Ont: Har du fått läxor från skolan än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Vad har du för mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Vilket bilmärke gillar du mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.