Proccito Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Varför vill du inte ha moped? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Föredrar du en bollkalle i kanalen eller en kall balle i analen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Blir du glad när Skelzor spammar sönder din frågetråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Skelzor är en väldigt trevlig kille. Ballerina eller Pepparkaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Vill du gifta dig med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Tror du att Skelzor är intresserad av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Blir du glad när Skelzor spammar sönder din frågetråd?Säger du att jag spammar hennes frågetråd? Vad gör ni då? Patetiska småbarn. ont: Hur var din dag, idag? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Älskar du Skelzor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Gillar du män med dålig grammatik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Tycker du också att ''vi'' är patetiska småbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Vill du hålla dig nära någon anka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Vad har du gjort idag? :D(igår)Spelade jag gitarr, tovade tomtar av ull, var utomhus. Föredrar du en bollkalle i kanalen eller en kall balle i analen?tar det första. Blir du glad när Skelzor spammar sönder din frågetråd?Han spammar väl inte?Han frågar vettiga frågor, inte skit om bullens pilsnerkorv eller bronies eller kejfjkwefb (eller ännu värre sex och kvinnodiskriminerande skit.) Derf:Skelzor är en väldigt trevlig kille. Ballerina eller Pepparkaka? Jag: Ja, det är han verkligen.Pepparkaka är godast. Dunderdassenn:Vill du gifta dig med mig?Jag: Nej, brony+otrevlig mot mig för ett tag sen+dubbelanvändare+inte känna IRL=dålig kombination Rememberme:Tror du att Skelzor är intresserad av dig?Ja: Japp. Skelzor:Säger du att jag spammar hennes frågetråd? Vad gör ni då? Patetiska småbarn. ont: Hur var din dag, idag? :PJag: Du spammar inte. dagen var bra. xbox360:Älskar du Skelzor?Jag: Nej, men han är en av mina favoriter på fuska :) Freaky:Gillar du män med dålig grammatik?Jag: Vene, har väl ingen betydelse egentligen, fast om de säger "Vart är du?" och "Du har växt" kan jag bli lite småirriterad, men det gör väl inget. Videogame:Tycker du också att ''vi'' är patetiska småbarn?Jag: Jaa. Kaktuskun:Vill du hålla dig nära någon anka?Jag: Ja, gud ja! Jag älskar ankor! <333 Ett av mina favoritdjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.