Hoppa till innehåll

Laytons Frågetråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 580
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jo

Men det är ju inget eget val om du är född som det. Om du skulle vara född som muslim skulle det väl inte vara något eget val om du var det idag. Jag vet inte vad jag är född som men jag försöker gå min egen väg. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pussycat: Med skidgallardon...

Jag: Awesome, sånt är coolt. Men polisgallardon är häftigare.

Var är fotot taget, förresten? Dubai?

Haha, nej mycket närmre än så, i Monaco närmare bestämt. (Jon Olssons bostad ligger ju där)

 

Varit där?

& vad tycker du om virtuell kärlek?

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tycker du om den här covern?

 

Den var dålig. Vad fult de sjöng.

 

Har du facebook?

Japp.

 

Men det är ju inget eget val om du är född som det. Om du skulle vara född som muslim skulle det väl inte vara något eget val om du var det idag. Jag vet inte vad jag är född som men jag försöker gå min egen väg.
Ja och nej, du kan ju alltid kalla dig kristen eller inte, vare sig du är döpt eller ej. I alla fall i Sverige. Har hört om man kan bli förföljd i Saudiarabien om man konverterar till en annan religion där. Men sånt funkar inte i vårt moderna samhälle.

 

 

Adi:Haha, nej mycket närmre än så, i Monaco närmare bestämt. (Jon Olssons bostad ligger ju där)

 

Varit där?

& vad tycker du om virtuell kärlek?

Jaha, härligt :)

Nej, jag har inte varit där, men det låter som ett intressant litet land :)

Virtuell kärlek? Vad är det? Tror jag hört det förut, men kan inte svara på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Virtuell kärlek är i mina ögon personer som förälskar sig i andra via internet.

 

Vart vill du resa då?

Man ska inte förälska sig i bokstäver.

Man ska faktiskt inte låta sig påverkas sig av dem alls. Skelzor kan inte veta om jag bara säger så för att få vänner på fuska...

Fast nu hade han ganska dåligt självförtroende så jag var snäll mor honom och han var snäll mot mig :)

Men han kan ju fortfarande inte veta om jag är en P57:a.

Man ska inte lita på internet-folket.

 

Jag vill resa till Indien, eller kanske Stora Barriärrevet i Australien. Safari i Afrika? Hurtigruten har jag också lust att åka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj då, kul för dig :D Har inte fått mina betyg än.

 

Ont: Har du funderat över, vad du ska göra när du går ut gymnasiet? Förutom att söka jobb osv..

 

(Knasig fråga, men du kanske gillade den? :P)

Jag kanske vill spela i band då, fortsätta med musiken. Jag är förmodligen både bättre på gitarr och att sjunga då :)

 

Hur ofta äter du mackor?
Varje morgon, till frukost. Och sen tar jag antingen en macka eller en frukt till mellanmål.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte förälska sig i bokstäver.

Man ska faktiskt inte låta sig påverkas sig av dem alls. Skelzor kan inte veta om jag bara säger så för att få vänner på fuska...

Fast nu hade han ganska dåligt självförtroende så jag var snäll mor honom och han var snäll mot mig :)

Men han kan ju fortfarande inte veta om jag är en P57:a.

Man ska inte lita på internet-folket.

 

Jag vill resa till Indien, eller kanske Stora Barriärrevet i Australien. Safari i Afrika? Hurtigruten har jag också lust att åka :)

Varför inte?

 

Mina bästa kompisar är från internet.

Har träffat kompisar från internet irl.

 

Klart man ska vara försiktig, men. Men kan lita på en del.

 

Så frågan är: Varför ska man inte lita på folk på internet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...