Layton Skrivet 20 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 De mördades för vilken ras de hade, inte vilken religion. Aldrig hört talas om den ariska rasen? Frågar igen, är det tack vare religion som WWII startade?Jag vet ingenting om raser och jag vet heler inte hur andra världskriget startade.Om det är nu som du säger att det är för deras ras...Asså, om inte religion hade funnits så hade väl judar inte varit en egen ras, de är väl samma ras som kristna?Rätta mig om jag har fel, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 En afrikansk jude (EXEMPEL!) är inte detsamma som en Svensk kristen, om man ser på ras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Ja, det är klart, men en tysk jude och en tysk kristen har väl ändå samma ras ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Asså, om inte religion hade funnits så hade väl judar inte varit en egen ras, de är väl samma ras som kristna?Det där lät kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 (redigerat) Släpp rasdiskussionerna nu. En överväldigande majoritet av forskare anser ändå att termen ras är förlegad, och den används i princip aldrig av seriösa forskare. De flesta är överens om att det inte går att dela in människan i olika raser. Dessutom är det överflödigt. OnT: Vilken är din favoritstad (i världen)? Redigerat 25 September 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Om du skulle tvingas välja en favoritpony (av Pinkie Pie, Fluttershy, Twilight Sparkle, Rainbow Dash, Applejack och Rarity), vilken skulle du välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 Vad tycker du om Marc Martel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 Vilket är ditt favoritland i världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 Vad är din åsikt om "Cupcakes"? (fanficen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 Föredrar du Discords kaotiska Equestria eller vanliga Equestria? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Släpp rasdiskussionerna nu. En överväldigande majoritet av forskare anser ändå att termen ras är förlegad, och den används i princip aldrig av seriösa forskare. De flesta är överens om att det inte går att dela in människan i olika raser. Dessutom är det överflödigt. OnT: Vilken är din favoritstad (i världen)?Hmmm...Jag har inte varit i så många städer, men Oslo är härligt.Vad är din åsikt om "Cupcakes"? (fanficen)Jag har inte smakat så mycket cupcakes, men vanliga muffins är väl typ samma sak och det är väl gott. Föredrar du Discords kaotiska Equestria eller vanliga Equestria?`???Är det här också massa löjliga bronyfrågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Varför är Italien ditt favoritland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.