360Xbox Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Scorpion vs Sub-Zero. Vem vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Gillar du Jan Gillou?Guillou 3:< Är du tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Guillou 3:< Är du tjej?Visste att något far fel! Tack. Ska du skaffa moped? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 (redigerat) Asså, ärru jävla seriös? Hon är bara en flicka som är 14 år. ont: Seriöst svar, tack. Tycker du jag är dum? 1 till fråga. Hatar du mig? Redigerat 2 December 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Har du kvar dina känslor för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Asså, ärru jävla seriös? Hon är bara en flicka som är 14 år. ont: Seriöst svar, tack. Tycker du jag är dum? 1 till fråga. Hatar du mig?Hon svarade på i princip samma fråga förut när du ställde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Hon svarade på i princip samma fråga förut när du ställde den.Vet, men jag måste. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Inte konstigt att jag inte visste vad tvåan och den betyder. Suck och stön.Fyfan för sex. Hej hej hej jag är bara fjorton år.En följd fråga, brukar du onanera...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Har du tvättmaskin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Varför tror du att jag pratar om det? Det är endast proccito som är sexberoende. Jag snackade självklart om du kommer ta ditt mopedkörkort när du går i tvåan på gymnasiet?Ja, men kan du vara lite tydligare då i så fall? Nej, jag tänker inte ta mitt mopedkörkort i tvåan, men kanske bilkörkort i trean. Scorpion vs Sub-Zero.Vem vinner?...Äh, vad är det? Guillou 3:< Är du tjej?Ja... Derf:Ska du skaffa moped?Jag: Nej, tror inte det. Bigbigbig:Layton, ska vi ha cam sex? ;)Jag: Nej tack. Skelzor:Asså, ärru jävla seriös? Hon är bara en flicka som är 14 år. ont: Seriöst svar, tack. Tycker du jag är dum? 1 till fråga. Hatar du mig?Jag: nej, kära skelzor, jag tycker om dig, men jag ville bara ha dig som vän här på fuska. Tappad:Har du kvar dina känslor för mig?Jag: Vem är du ens? Jag har sett ditt namn men... Antz: Brukar du onanera?Jag: Nej. Pussy:Har du en tvättmaskin?Jag: På landet har vi en i badrummet. I stan så ägs tvättmaskinen gemensamt av alla som bor i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Vad har du gjort idag? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Är du muslim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.