Lynott Skrivet 25 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 (redigerat) Vilket är ditt bästa minne från fuska? =DNär 96% av fuskas medlemmar höll på med photoshop och det var super coolt.Eller när många höll på med pivot och jag var mästaren B) Favoritlåt med Thin Lizzy?Får nya hela tiden =DJust nu är det nog She KnowsHur många datorer har du "ägt"?5st tror jag. De tre första fanns det dock inte internet på. Så det var tetris och pinball som gällde, jag var coolaste killen i staden :D Edit: 9st om man räknar med skollaptopsen. Redigerat 25 Augusti 2011 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 När 96% av fuskas medlemmar höll på med photoshop och det var super coolt.hehe :D favoritöl?favoritsprit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Har du spelat WoW? Redigerat 28 Augusti 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 hehe :D favoritöl?favoritsprit?Har inte finsmakat öl, men allt på flaska är super gott =DSamma med sprit, bara druckit minttu och explorer :P Har du spelat WoW?Jupp, typ hela vanilla, sen från och till i TBC och levlade till 74 i WOTLK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Har du någon fetisch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Har du någon fetisch?Det skulle jag inte vilja påstå, eller man kan väl säga att jag går igång på om någon tjej är supertrevlig, rolig osv. ! BUMP! FORTSÄTT FRÅGA! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Just for the luls slänger jag in en fråga. Vem, av alla som vart, är din favoritmod? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Just nu är det nog She KnowsDet är min också! :D <3 Fast min "nya" favorit är Black Rose.onT: Om du ser ett en person slå ner en ensam person ute i en tom park klockan 1 på natten, vad gör du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Vet inte om frågan har blivit ställd, men varför blev det Lynott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Just for the luls slänger jag in en fråga. Vem, av alla som vart, är din favoritmod? :PHar nog aldrig gått hand i hand med någon mod skulle jag vilja säga, tycker alla är trevliga :) Det är min också! :D <3 Fast min "nya" favorit är Black Rose.onT: Om du ser ett en person slå ner en ensam person ute i en tom park klockan 1 på natten, vad gör du då?Just nu säger jag nog att jag skulle gå dit och förhindra det, men just då skulle det nog bero på hur många de var, hur våldsamt det var osv. Vet inte om frågan har blivit ställd, men varför blev det Lynott?Ifrån Phil Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Har du någon "skämsmusik" ? Isåfall, vilken artist/vilka låtar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Oboy eller mjölk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.