Hoppa till innehåll

Wasd Och Dave37 Är Tillbaka


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

WASD och Dave37 är tillbaka!

Ja det är sant, tro det eller ej, men vi är här i all vår prakt. Efter ett års avstängning har vi blivit tillåtna att komma tillbaka. Vi gör denna tråd för vi vet att ni gärna skulle vilja veta det, om ni blir glada eller ledsna är upp till er.

 

Vi måste ju medge att vi har hållit ett vakande öga under året på fuska och våra vänner som är här, och vi är glada över det villkorslösa stöd vi har fått. Vi vet att ni har frågor att ställa, och vi har svar att ge. Många konstiga myter har tyvärr uppstått angående vår avstängning och inaktivitet, och vi ska göra vårt bästa för att svara på allt.

 

Detta är en liten lista på typer av frågor som är relevanta för tråden:

  • Varför kom ni tillbaka nu?
  • Vad har ni haft för er?
  • Varför blev ni avstängda?
  • Vad hände med Kattgruppen?
  • Kommer ni att starta nått nytt gruppforum?
  • Vad hände för er del dagen då ni blev avstängda?
  • Vad ska ni göra nu?
Detta är en liten lista på typer av frågor som inte är relvanta för tråden:
  • Var det ni som gjorde dataintrånget på fuska?
  • Vad handlade tråden om som postades i och med dataintrånget?
  • Visst är admin ett riktigt praktarsel?
  • Vad pysslade Kattgruppen med?
Stämningsmusik:

 

 

-----------------

 

Till alla moderatorer som vill låsa

Denna tråd har godkänts av admin i ett mail till mig (Dave37), så ni behöver inte ens överväga att låsa:

http://i55.tinypic.com/j0i5g7.png

 

P.S. - Även om vi planerar att sköta oss så vill vi bara notera att vi har 4/5 varningar och kan inte garantera att vi är kvar här så länge i alla fall. Vi hoppas att vi kan ha tillgång till forumet i framtiden men det är inget vi direkt kan göra något åt.

 

P.P.S. - Jag (Dave37) har bytt msn till [email protected] eftersom min gamla adress blev avstängd. Jag saknar många av mina vänner från fuska men eftersom jag inte kan era adresser i huvudet måste ni tyvärr adda min nya adress.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej alla som saknat mig. Jag har saknat er också. Men nu är jag äntligen tillbaks!

 

Tyvärr försvann Ankgruppen tillsammans med Kattgruppen. Och eftersom det inte går att få gratisgrupper längre kommer den inte komma tillbaks. Ni som vill visa ert stöd till Ankgruppen kan ha valfri anka som avatar som jag sett att vissa redan har haft även månader efter att gruppen försvann.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ny kattgrupp på gång?

Nopp inte som jag ser det. Kattgruppen var Katts (MisterK) grejj och jag tror inte att det kan återskapas så som det var. Jag menar, 2.6 års aktivitet är inget man slänger ihop i en handvändning. Jag har inga planer på att start något nytt GF, det kostar och jag har inte den tiden längre. Men jag joinar gärna några andra GF som man kan tjöta lite i.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej :)

 

Ni är uppenbarligen från innan min tid här, så min fråga är då: varför blev ni bannade?

Nu är det väl inte jag som ska svara på dessa frågor men för att få ett svar från en annan vinkel: så var dem inne på ställen på fuska som dem inte borde varit. Att de har diskuterat i kattgruppen om olika säkerhetshål.

 

Det är väl vad jag förstått att de blev bannade av.

 

Edit - om de verkligen var det dem blev bannade av har jag ingen aning om..

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det väl inte jag som ska svara på dessa frågor men för att få ett svar från en annan vinkel: så var dem inne på ställen på fuska som dem inte borde varit. Att de har diskuterat i kattgruppen om olika säkerhetshål.

 

Det är väl vad jag förstått att de blev bannade av.

Nä så var det faktiskt inte. Jag vill inte lägga några ord i munnen på WASD även om jag vet att jag säkert skulle tala för hans del också, så jag håller mig till att förklara mig själv. Jag har inte varit inne på någon adminpanel eller modforum eller vad det nu är för rykten som sprids. Alla som känner mig någotsånär vet att jag är urusel på så väl programmering som på html. Jag förstår varför jag var misstänkt, jag har verkligen inte varit den tystaste och fogligast medlemmen, och ja jag har väl vankat på gränserna förut. Men varför jag blev bannad vet jag uppriktigt inte. Jag var ju under utredning i typ 2-3 månader.

 

Jag frågade admin på fuskas IRC vad som knöt mig till dataintrånget, och fick svaret att jag dök upp i loggar. Jag mailade honom även efter detaljer så att jag skulle kunna få veta exakt vad jag i så fall hade gjort eller om det var något missförstånd som uppstått. Men något sådant fick jag aldrig.

 

Så ja... jag vill inte kasta skit på admin, vad som hänt har hänt och jag är fullt beredd att stryka ett streck över det hela, men oskyldig det var jag.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som med Davve har jag velat se vad det är för loggar jag befinner mig på, men aldrig fått något svar. För någon månad sen innan dataintrånget så länkade någon fuskas adminpanel till mig som jag inte minns länken till eller vem det var som länka. Jag kan ha försökt logga in nån gång också med påhittade uppgifter. Det är de enda loggarna jag kan tänka mig befinnas på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...