Hoppa till innehåll

Wasd Fuska.se Addon


WASD

Rekommendera inlägg

Testade detta eftersom att den bara visade -16 på mig, och nu funkar addonet inte alls, inte efter jag installerat om det!

 

Enda som visas i Dev Consolen om jag väljer JS:

[14:32:17.688] Use of Mutation Events is deprecated. Use MutationObserver instead. @ resource://dntp/socialButtons.js:11

Samma här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Testade detta eftersom att den bara visade -16 på mig, och nu funkar addonet inte alls, inte efter jag installerat om det!

 

Enda som visas i Dev Consolen om jag väljer JS:

[14:32:17.688] Use of Mutation Events is deprecated. Use MutationObserver instead. @ resource://dntp/socialButtons.js:11

Det står "-16" för mig med på dig. Jag ska undersöka detta.

 

Edit: Rensade cache och när den laddade på nytt står det korrekt P16. Mysko. Det andra felet du copypastade har inte med min kod att göra.

 

Jag tror man måste göra localStorage.fuskaAges="{}" i konsollen eller ta bort variabeln på annat sätt (F12 > Resources > Local Storage i chrome). En ominstallation ändrar inget om det inte är bug i webbläsaren.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick det att funka nu, fick skriva in koden några gånger, men till slut funkade det.

Om du lyckas återskapa buggen eller ser felmeddelanden i konsollen (utöver alla de som fuska redan har) så informera mig så ska jag försöka se vad som är fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner inte att det är en så bra eller nödvändig funktion. Personligen är jag nöjd med hur sidan ser ut, tanken med min addon är att lägga till funktionalitet. Det var iofs lite häftigt att göra bakgrundsfärgen helt svart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner inte att det är en så bra eller nödvändig funktion. Personligen är jag nöjd med hur sidan ser ut, tanken med min addon är att lägga till funktionalitet. Det var iofs lite häftigt att göra bakgrundsfärgen helt svart.

I det gamla KG-scriptet hade vi en ikon som följde med sidan och som länkade vidare till KG. Skulle du kunna göra något liknande här? Fast kanske så att det går att ställa in själv vilket forum man vill att bilden ska gå till.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Gimme !

Energin som krävs för att göra det är inte värt det.

 

Edit: Men en kontrollpanel för inställningar och aktivera/inaktivera funktioner kommer troligen i framtiden ifall addonet blir stort.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...