DDDD Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Testade detta eftersom att den bara visade -16 på mig, och nu funkar addonet inte alls, inte efter jag installerat om det! Enda som visas i Dev Consolen om jag väljer JS:[14:32:17.688] Use of Mutation Events is deprecated. Use MutationObserver instead. @ resource://dntp/socialButtons.js:11Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Vet inte hur bra ide detta var: http://i.imgur.com/DzfMd1R.pngjag tänkte mig ju mer en hel svart bild . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Är det någon funktion jag saknar så är det att kunna söka i en tråd som man kunde förut.Du kan söka i en tråd, se sökrutan till höger om logon "Fuska.se/forum". 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 (redigerat) Testade detta eftersom att den bara visade -16 på mig, och nu funkar addonet inte alls, inte efter jag installerat om det! Enda som visas i Dev Consolen om jag väljer JS: [14:32:17.688] Use of Mutation Events is deprecated. Use MutationObserver instead. @ resource://dntp/socialButtons.js:11Det står "-16" för mig med på dig. Jag ska undersöka detta. Edit: Rensade cache och när den laddade på nytt står det korrekt P16. Mysko. Det andra felet du copypastade har inte med min kod att göra. Jag tror man måste göra localStorage.fuskaAges="{}" i konsollen eller ta bort variabeln på annat sätt (F12 > Resources > Local Storage i chrome). En ominstallation ändrar inget om det inte är bug i webbläsaren. Redigerat 14 Maj 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Fick det att funka nu, fick skriva in koden några gånger, men till slut funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Fick det att funka nu, fick skriva in koden några gånger, men till slut funkade det.Om du lyckas återskapa buggen eller ser felmeddelanden i konsollen (utöver alla de som fuska redan har) så informera mig så ska jag försöka se vad som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Blev då för dåligt med att ändra bakrunds bild/färg? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Känner inte att det är en så bra eller nödvändig funktion. Personligen är jag nöjd med hur sidan ser ut, tanken med min addon är att lägga till funktionalitet. Det var iofs lite häftigt att göra bakgrundsfärgen helt svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Känner inte att det är en så bra eller nödvändig funktion. Personligen är jag nöjd med hur sidan ser ut, tanken med min addon är att lägga till funktionalitet. Det var iofs lite häftigt att göra bakgrundsfärgen helt svart.I det gamla KG-scriptet hade vi en ikon som följde med sidan och som länkade vidare till KG. Skulle du kunna göra något liknande här? Fast kanske så att det går att ställa in själv vilket forum man vill att bilden ska gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Jag kan göra exakt allting. Jag kan göra en kontrollpanel där man själv får ange inställningar för blinkade bakgrundsbilder och hur en KG-knapp ska snurra runt på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Jag kan göra exakt allting. Jag kan göra en kontrollpanel där man själv får ange inställningar för blinkade bakgrundsbilder och hur en KG-knapp ska snurra runt på skärmen.Gimme ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 (redigerat) Gimme !Energin som krävs för att göra det är inte värt det. Edit: Men en kontrollpanel för inställningar och aktivera/inaktivera funktioner kommer troligen i framtiden ifall addonet blir stort. Redigerat 15 Maj 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.