MentalogisT Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 (redigerat) Är det bara jag som uppskattar kvinnligt sällskap på skrivbordet? :) Redigerat 21 Juli 2012 av Guggo37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Är det bara jag som uppskattar kvinnligt sällskap på skrivbordet? :)föredrar kvinnligt sällskap irl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Någon som sitter på en Linuxburk? Skulle vara coolt att se någon med Arch + Openbox-layout! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Någon som sitter på en Linuxburk? Skulle vara coolt att se någon med Arch + Openbox-layout!Lite gammal bild: http://i.imgur.com/00j2F.jpgtint2 panelen är på autohide. Om man bortser från conky så ser man inte mer än bakgrundsbilden om jag inte har några program uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Precis installerat CrunchBang Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 föredrar kvinnligt sällskap irlVem gör inte det, men varför inte ha sällskap både vid datorn och irl? Magisk COMBO!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Helt svart, för min piratebay-version vill inte att jag ska ha något annat :) spelar ingen roll för mig dock. Det är ju gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 http://puu.sh/NZmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Gjort lite ändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.