360Xbox Skrivet 27 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) Bajsvattnet i toaletten som stänker upp i röven när man skiter.Man kan slänga i lite papper först. :D EDIT: På Steam:Han :"tja vill du spela tf2?"Jag: "visst"*Your friend is offline* Redigerat 27 Augusti 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 När ketchupen svämmar över när man öppnar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 *Annie i Leauge of Legends *Folk som blir sura när man inte stavar rätt, så länge man fattar vad man menar borde dom hålla käft *Folk som dagligen lägger upp bilder på sig själv där de ser likadana ut som gårdagens bild på facebook *Folk som inte kan förstå sig på bra film *Folk som inte kan förstå sig på bra musik *Lärare som ger knäppa betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 - Tjejer som säger att dom är tjocka när dom väldigt tydligt inte är det. - Killar som lägger ut bilder på Facebook och säger "im ugly lol" för att få komplimanger. Samma med tjejer. - Trampa på en legobit. :( - Folk som avslutar en argumentation med "umad?", väx upp för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Uttrycket "nuff' said", speciellt med den stavningen. Och folk som lägger till "Kommentar överflödig". Nej det är inte överflödigt, ingen åsikt betyder någonting om man inte kan backa upp den med resonemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 "Klaga inte det är gratis" idioterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 *Annie i Leauge of LegendsAnnie bot < 3 Svenskar som talar invandrarsvenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) *Dom som klagar på ens stavning, speciellt de som klagar på att en stavar dåligt när den ändå är t.e.x. 8 år. *När jag vaknar och ser att mitt lakan ligger på golvet. *Personer som bara är dryga i IRL, de som bara bråkar och slåss. Redigerat 27 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 När täcket klumpar sig inuti påslakanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 "Klaga inte det är gratis" idioterna.Helt klart. *När man åker till skolan och kommer på man glömde hörlurarna till sin mobil/mp3/mp4 hemma.*När man bara har lite läsk kvar.*Folk som klagar på anime men bara sett ett fåtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) *Dom där personerna som klagar på ens stavningen, speciellt de som klagar på att en stavar dåligt när den ändå är t.e.x. 8 år.*När jag vaknar och ser att mitt lakan ligger på golvet.*Personer som bara är dryga i IRL, de som bara bråkar och slåss.Detta. Hur jag än fixar lakanet så är det alltid på golvet eller halvvägs ner på golvet när jag vaknar. :( Redigerat 27 Augusti 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Att man måste gå in på fliken i Internet Explorer för att kunna klicka ned den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.