ImCasualGamer Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 När man har tomat i maten man lagat. Tomaten är brännhet medans resten av maten har en lagom temp. Sen när tomaten går att äta är resten av maten kall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Att behöva raka sig varje dag. Rakade mig fan igår kväll (för att det aldrig skulle hinnas med på morgonen) och kommer behöva göra det ikväll igen. Det hjälper fan inte heller jag inte passar i skägg. Irriterar mig lite också att rakblad är dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Att behöva raka sig varje dag. Rakade mig fan igår kväll (för att det aldrig skulle hinnas med på morgonen) och kommer behöva göra det ikväll igen. Det hjälper fan inte heller jag inte passar i skägg. Irriterar mig lite också att rakblad är dyrt.Eller så är man inte rädd för att se lite manlig ut och rakar sig bara nån gång var tredje till sjätte vecka när det börjar bli riktigt varmt att ha skägg eller man ska bort på någon festlighet och måste se någorlunda proper ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Eller så är man inte rädd för att se lite manlig ut och rakar sig bara nån gång var tredje till sjätte vecka när det börjar bli riktigt varmt att ha skägg eller man ska bort på någon festlighet och måste se någorlunda proper ut.Men det ser ju patetiskt ut när unga har hel skägg. På vissa är det okej, men på andra vill är det bara irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Att alla låtar som jag tycker är bra gjordes för mer än 5 år sedan, och att det inte görs så många bra låtar nu. Har alla musiker fått slut på idéer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Eller så är man inte rädd för att se lite manlig ut och rakar sig bara nån gång var tredje till sjätte vecka när det börjar bli riktigt varmt att ha skägg eller man ska bort på någon festlighet och måste se någorlunda proper ut. Haha, ja eller så ser man proper ut varje dag? För övrigt är det som Proccito säger. Många tror att de ser bra/coola ut i skägg, men ser egentligen ut som Yasser Arafat. Dessutom: Det hjälper fan inte heller jag inte passar i skägg.OnT: Att jag borde gå och lägga mig. Det är ju roligare att vara vaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Att det åskar när man vill spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 (redigerat) Så farligt är det väl inte? Lite muller bara B) Redigerat 30 Juli 2012 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 (redigerat) Så farligt är det väl inte? Lite muller bara B)Det kan vara farligt mot prylar med elektricitet. Jag minns tidigare när vi inte hade något åskskydd, då gick saker sönder lite nu och då när det åskade om vi inte drog ut. Redigerat 30 Juli 2012 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Jag vet,jag menade bara att åskvädret inte var så farligt. blixten har klippt till min dator två gånger i år men den går ändå B) dock fungerar inte det interna nätverkskortet och den krånglar ibland när man ska stänga av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Att alla låtar som jag tycker är bra gjordes för mer än 5 år sedan, och att det inte görs så många bra låtar nu.Har alla musiker fått slut på idéer eller?Det är nog trots allt troligare att det finns bra musik men du har inte upptäckt det. Lite som folk som säger att "det var bättre förr" och refererar till musik som kom på 70-talet, när det enda som egentligen har förändrats är vad som spelas på radio. Finns ju fortfarande bra musik inom varje musik-genre att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Det är nog trots allt troligare att det finns bra musik men du har inte upptäckt det. Lite som folk som säger att "det var bättre förr" och refererar till musik som kom på 70-talet, när det enda som egentligen har förändrats är vad som spelas på radio. Finns ju fortfarande bra musik inom varje musik-genre att få tag på.Det är nog möjligt.Men man hör ju nästan bara musiken från radion, om man inte gillar folk på facebook och massa sånt.Men jag tycker att även de som man lyssnar på och följer på facebook gör bra musik nu förtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.