Draghguggwhor Skrivet 10 November 2012 Rapport Dela Skrivet 10 November 2012 Hur kallt har du det? Ontopic: Jag vill ha pizza, samt att jag vill ha en tom CD-skiva.Några minus, runt 5 kanske. Även fast det inte är jättekallt så blir det kallt när man inte införskaffat vinterskor. Ontopic: Att mitt godis är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 November 2012 Rapport Dela Skrivet 10 November 2012 Jag har tappat bort min USB-sticka till mitt headset, så jag kan inte lyssna på musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 The fog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 November 2012 Rapport Dela Skrivet 25 November 2012 Mitt sår i högra örat som ständigt kliar, lite som ett kliande helvette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 27 November 2012 Rapport Dela Skrivet 27 November 2012 När man säger att man inte gillar Halo och folk säger att man är dum i huvudet och massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 (redigerat) När man skriver något till någon och sedan inser hur jävligt det kan tolkas eller uppfattas. Jag lär inte kunna sova bra inatt. ^ Redigerat 4 December 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 ITUNES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2013 (redigerat) 3 timmars sömn och skola. Redigerat 8 Januari 2013 av Suicidans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 11 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2013 Alla äckliga mortar/rpg/granat spammare i BF3, usch vad det förstör ett helt okej spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2013 (redigerat) Helsvenskar som pratar sämre svenska än en flykting som precis kommit till sverige. Redigerat 11 Januari 2013 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Att jag är osäker på i vilken ordning jag brukar ha "homepage", "stop" och "reload" knapparna i Firefox efter att jag ominstallerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Att jag inte fått min beställning än, efter över en hel vecka! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.