360Xbox Skrivet 18 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Så du menar att om tjejer inte rakar sig så kommer killar gå runt och kalla dom äckliga? Det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 (redigerat) Så du menar att om tjejer inte rakar sig så kommer killar gå runt och kalla dom äckliga?Det tror jag inte.Jo, det är möjligt, även andra tjejer. Kanske inte "Jävla feministäckel!" direkt IRL men folk kommer bry sig och notera det rejält.http://svt.se/2.22620/1.2740149/orakade_ar...vackte_natstorm Asså... det är väl en sak om modeller och så är orakade, men seriöst en vanlig kvinna i publiken? Stackarn. onT: Att jag automatist börjar kolla på andra grejer istället för att skriva på min geografi-uppsats. Redigerat 18 Mars 2012 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Folk som spelat Call of Duty: Black Ops, och tror dom vet allt om Reznov. Samt liknande grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 När ens cider inte smakar något för att man ätit lite godis :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 När ens klasskamrater röker på och dricker sprit varje helg. Går ju inte att prata med dem för att de ända de pratar om är sprit och "hur hög jag var senaste gången". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 När ens klasskamrater röker på och dricker sprit varje helg. Går ju inte att prata med dem för att de ända de pratar om är sprit och "hur hög jag var senaste gången".Månadens sanning för fan! Det håller jag helt med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Att internet vägrar fungera ordentligt. Och sladdar. Det finns få saker i vardagen jag stör mig mer på än sladdar. De trasslar sig, fastnar och jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 När ens klasskamrater röker på och dricker sprit varje helg. Går ju inte att prata med dem för att de ända de pratar om är sprit och "hur hög jag var senaste gången".Håller med.Och när man följer med dom, så luktar det bara sprit, och alla har halvdäckat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Månadens sanning för fan! Det håller jag helt med om. Håller med.Och när man följer med dom, så luktar det bara sprit, och alla har halvdäckat...Så jävla mycket +1 Gick nyss ifrån matbordet bara för att visa att jag är trött på det. Sa inte ens hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Is som lutar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 (redigerat) Att internet vägrar fungera ordentligt. Och sladdar. Det finns få saker i vardagen jag stör mig mer på än sladdar. De trasslar sig, fastnar och jävlas.Åh vad jag håller med. /Kille vars gamla internet adapter gick sönder och nya inte vill ge någon stark signal och har en 30m internetsladd över hela huset Redigerat 19 Mars 2012 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 När ens klasskamrater röker på och dricker sprit varje helg. Går ju inte att prata med dem för att de ända de pratar om är sprit och "hur hög jag var senaste gången".Men herregud. Det visar endast att de har haft jävligt kul. Jag tror bara att du är avundssjuk för att du blev nobbad och fick spendera kvällen ensam med Lena Handén. Ont: Folk som stör sig på folk som pratar om hur fulla de blev i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.