Suicidans Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Men Pewdie är roligare.Han är rätt så rolig, men själv så tycker jag att Nova, Tobuscus och Azurite är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Jag tycker att PewDiePie är väldigt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Jag har något emot alla som spelar in en massa gameplays med commentary om det är det ni pratar om. Även om jag tycker vissa är underhållande såsom Legendaryvildawille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 och stenar i marken som förstör klippbladen :angry: Dessa jävla stora träd så man måste göra en jävla massa specialare för att kunna klippa runt trädet. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Alla jävla PewDiePie fanboys går mig på nerverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Alla jävla PewDiePie fanboys går mig på nerverna.Varför beblanda dig med folk du irriterar dig på? Verkar inte så bra för ditt sinne. Folk som inte kan ta ett nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 Utrycket "friendzone" Samt som Nomatic skrev: "Folk som inte kan ta ett nej" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2012 Jockiboi Jävla äcklig bajsrunkare som av någon anledning älskas av alla. Att han delar namn och efternamn med Joakim Berg från Kent är ju förjävligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2012 Jockiboi Jävla äcklig bajsrunkare som av någon anledning älskas av alla. Att han delar namn och efternamn med Joakim Berg från Kent är ju förjävligt!Jag kan inte påstå att jag irriterar mig på honom.. Men jag kan inte ens förmå mig att tycka synd om honom. Däremot så irriterar jag mig på folk som tycker han är cool, roligt o.s.v.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 "smarta" kortkommandon. Satt nyss och försökte skriva in en siffra på youtube, vilket ledde till att videon hoppade tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Jag kan inte påstå att jag irriterar mig på honom.. Men jag kan inte ens förmå mig att tycka synd om honom. Däremot så irriterar jag mig på folk som tycker han är cool, roligt o.s.v..Mm, om jag skulle göra samma saker som han gör och lägga upp det på internet, då skulle folk tycka att jag är äcklig. Anledningen till att så många tjejer gillar Jockiboi är för att han har fått uppmärksamhet i media, det är alltid så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 (redigerat) Alla "8 underbara månader med dig älskling" och annat sånt gull-gull på facebook. Jag har inget emot kärlek, men som jag läste på en bild en gång: "Kärlek är något mellan två personer, inte hela facebook." Redigerat 1 Juli 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.