Dave37 Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 n00bs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Om man är försenad så är det ju ett problem.Ja, men då anser jag att man borde vara irriterad på att man kommer försent istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 När det laggar och kan inget göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Jag är rätt säker på att jag lyckats förstöra min http://dx.com/p/16-x-2-character-lcd-displ...acklight-121356 som kom hem idag. 31kr slösade :( Jag kopplade en grej fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Jag är rätt säker på att jag lyckats förstöra min http://dx.com/p/16-x-2-character-lcd-displ...acklight-121356 som kom hem idag. 31kr slösade :( Jag kopplade en grej fel...Jobbigt läge D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Att minecraft får min CPU att gå i taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Att minecraft får min CPU att gå i taket.Hur lyckas du med det? Brukar vara RAM som blir uppkäkat långt före CPUn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Hur lyckas du med det? Brukar vara RAM som blir uppkäkat långt före CPUn.Både och när kör på laptopen, har flertal grejer uppe i bakgrunden också (terminal, chrome, skype, filhanterare och irc) så antar att det spelar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Finnar, speciellt när man rakar sig, och man rakar på finnen så den börjar blö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Jag är en outsider t.o.m. bland min släkt, i alla fall släkten på min mammas sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Jag är en outsider t.o.m. bland min släkt, i alla fall släkten på min mammas sida.Men inte i Musikgruppen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Näe, kanske inte. :D Vi alla är outsiders, känns det som, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.