Poesi Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Mer eller mindre. Men insiders i sällskap! OnT: Irriterar mig lite på pendlingen jag påbörjat nu. Det är tur att skolan är så jävla najs att det väger upp med råge. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Alla dessa linux fanboys som säger att allt från microsoft är skit. "Det är från Ms det suger, ge mig lite bekräftelse, hallå!?!?!?!?!". Även dom som säger att allt som inte är open source är djävulens påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Alla dessa linux fanboys som säger att allt från microsoft är skit. "Det är från Ms det suger, ge mig lite bekräftelse, hallå!?!?!?!?!". Även dom som säger att allt som inte är open source är djävulens påhitt.Jag håller med, jag föredrar Linux om det inte vore för spelen och jag tycker att open source är bättre, sen så har ju M$ haft en del "skumma" affärstekniker förr. Men så jävla hemskt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Att jag inte har internet på datorn. (Skrivet från telefon..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Regn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Regn.Du bor på lite fel ställe om det är regn du irriterar dig på. OnT: Att "keyboard cat" inte låter riktigt rätt på min Nokia 3310. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 (redigerat) Att jag skadat mitt knä så jag inte kan träna .:( Eller snarare att jag inte får träna för läkaren. Redigerat 22 Augusti 2012 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2012 Spännis-douchebags, jag bryr mig inte om dina armar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 29 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 Folk som skriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 Jag hittar inte laddningskabeln till mitt headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 Bortskämda kaxiga ungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 Bortskämda kaxiga ungar.Ahh, fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.