MentalogisT Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Att min jävla katt jamar hela förbannade tiden! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 (redigerat) Att jag gör av med en tredjedel av mitt studiebidrag varje vecka. Redigerat 12 Januari 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Att jag gör av med en tredje del av mitt studiebidrag varje vecka.Detta, om något! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 (redigerat) Det är den tredje delen han gör av med. Delarnas respektive storlekar specificeras inte. Redigerat 12 Januari 2013 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Detta, om något! :angry:Till mitt försvar har jag inte gått igenom särskrivning i skolan, förutom att det blir skillnad på tolkningen, tex "Fryst kyckling lever" och "Fryst kycklinglever" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Att jag inte kommer få se mitt älskade nya favoritband UFO! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Att jag inte kommer få se mitt älskade nya favoritband UFO! :(Ooooooh, the mess you're in! :( Att min dators sidopanel vibrerar som en duracellkanin på högvarv! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Ooooooh, the mess you're in! :(Half the time it could seem funny, the other half it's just too sad... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2013 Ooooooh, the mess you're in! :( Half the time it could seem funny, the other half it's just too sad... :(Sweet sister, I'm still shaking!And my tragedy is never ending :( Tack för att ni muntrar upp mig mer de vackra låttexterna (och låtarna) jag kan verkligen relatera till dem! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2013 spotify har slängt ihop två svenska album med två engelska så nu kommer först låten på svenska och sen kommer samma låt fast på engelska :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 Det är inte lördag imorgon. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 (redigerat) Jag måste gå upp klockan fem imorgon. Igen. Redigerat 16 Januari 2013 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.