Draghguggwhor Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Att det fortfarande inte är lördag. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Att det är sådana här trådar som håller ihop forumet från att spricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 (redigerat) Jag har Astrobiologi-prov imorgon, och jag är inte redo för det. Redigerat 17 Januari 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Jag har Astrobiologi prov imorgon, och jag är inte redo för det.This. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Att det är sådana här trådar som håller ihop forumet från att spricka.Den här personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Att det är sådana här trådar som håller ihop forumet från att spricka.This. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 (redigerat) Fel knapp, ursäktar för det. Redigerat 17 Januari 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 när kalingarna spriker xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 när kalingarna spriker xDsamma, har nog förkukat 2 på en månad xD spricker vid röven xD mina fisar duvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Det är fortfarande inte lördag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Måndagar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2013 Att jag inte kommer få se mitt älskade nya favoritband UFO! :(Ufo ska spela på fredagen istället för torsdagen som jag trodde, vilket betyder att jag borde varit glad, men...Problem 1: SRF har inte 2-dagarsbiljetter. Obh är det fan värt att betala tredagars för att se Kiss och Status Qup och annat, när jag inte ens får se dem? :(Problem 2: Min syster har tydligen bättre saker för sig, hon ska resa med sina kompisar. Man kan ju resa när som helst, och hur ofta kommer Rush hit, till exempel (det var hon som hjälpte mig upptäcka dem).Detta betyder att vi inte kan åka tillsammans, så jag måste alltså ta mig dit. På egen hand. Vette fan om jag orkar asså. Känner mig nästan ledsnare nu innan jag trodde Ufo skulle spela på torsdagen. Hade på något sätt accepterat det... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.