Dave37 Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 Regn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 När udden på pennan går av, man vässar och vässar men den bara fortsätter gå av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 När udden på pennan går av, man vässar och vässar men den bara fortsätter gå av.. Därför använder man stifftpenna :P OnTopic: Att det ska vara så jävla svårt att stämma en gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 * När man är några stycken som ska gå in inomhus och första personen ställer sig i dörröppningen och tar av sig skorna. Så att resten måste stå ute och vänta tills fanskapet ska flytta på sig. + att det regnar. * Personer som säger spänn istället för kronor. Låter så tattigt med spänn. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 Folk som tycker att deras åsikt är den enda rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2013 Att alla som är 18 drar på krogen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 * Att det alltid hoppar fram fiender när jag ska kastar granater i CSS. Dör på en gång, har inte en chans. * Att TV4 ska visa Lotta på Griseberg, så nu måste jag vänta tills 26/8 för att se nästa avsnitt av Elementary ;( . (Om jag inte nu tar min skuta till Pirat Viken och fiskar upp resten av säsongen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 17 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 Horizon. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 Horizon.true dat. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 17 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 Horizon 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 18 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 Horizon. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 Alla utom Horizon. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.