PussyCat Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Juholt, (det har väl faktiskt inte undgått någon ?) Känns som om han går emot sitt eget parti/ideologi. Ska tillägga att jag ändå känner medömkan till en viss gräns, han har inte suttit speciellt länge och är redan hårt kritiserad och cyklar i stormen. Alla politiker har fulspel för sig, dem är bara duktigare på att gömma det. Är det någon du borde vara irriterad på så är det SDs avhoppade vilde som får över 53k/mån på att göra inget alls.Det har ju rätt i, staten/skattebetalarna har ju i stort sett stått för hans pundande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Inlämningar på över en halv sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 När folk lägger till svar i "frågor" på facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 snoppar i näsborrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 bajsfläckarna som blir i toan efter man har bajsat, brukar funka att pissa bort dom dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 bajsfläckarna som blir i toan efter man har bajsat, brukar funka att pissa bort dom dock... hur gör du för att inte pissa när du bajsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 ... hur gör du för att inte pissa när du bajsar?+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 ... hur gör du för att inte pissa när du bajsar?Pissar du bakåt när du sitter och skiter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 bajsfläckarna som blir i toan efter man har bajsat, brukar funka att pissa bort dom dockSikta så att de hamnar direkt i vattnet, då blir det inga fläckar på kanterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Använd toaborsten? Det gör jag. Eller så tar jag massa papper och torkar bort, men då får mna tvätta händerna noggrant efteråt, men det gör man ändå. onT: Att jag kommer missa gitarren pågrund av konsert på onsdag. Och jag hade faktiskt konsert för två veckor sen, och det var också på en onsdag! :( Varför måste vara PRECIS på onsdagar, hela tiden? Här har man betalat för lektioner i onödan, och så missar man dem BARA för att konserterna inte kan vara på någon annan dag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Jag har rep på tisdag och spelning på torsdag. Det irriterar mig inte det minsta. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Folk som gnäller över andras bordsskick i skolan. Välj ett annat bord för all del? Ni behöver ju inte kolla på när dem äter.Har hänt mig flera gånger att det ser för jävligt ut vid ett bord, men vad gör jag då? Jo jag tar ett annat bord. Problem solved.Hade fungerat om det inte vore för att det alltid är de lediga borden som är nedgrisade. Det finns ingen ursäkt för att sitta och kladda värre än en femåring, möjligtvis om man är mentalt handikappad (Eller faktiskt är fem år gammal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.