Nazar Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 (redigerat) Har idrott som första lektion i 50 minuter imorgon och jag slutar direkt efter det. B) Redigerat 24 November 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 vår religion här i sverige.Och vad ska det mena? Svenska staten och kyrkan är åtskilda tack och lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Har idrott som första lektion i 50 minuter imorgon och jag slutar direkt efter det. B)Jag är ledig Måndagar,Torsdagar,Fredagar. 2h lektion Tisdagar och 1h på onsdagar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Att mitt livs uppdrag kommer att vara att utplåna all religion. Endast då kan vi få fred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Jag är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Att mitt livs uppdrag kommer att vara att utplåna all religion. Endast då kan vi få fred.jag är nästan säker på att det skulle funka.Iallafall stora delar av krigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 (redigerat) Jag är ledig Måndagar,Torsdagar,Fredagar. 2h lektion Tisdagar och 1h på onsdagar. :)V.48: Ledig förutom 2h på onsdagV.49: LedigV.50: Ledig förutom 2h på torsdagV.51: Ledig förutom 2h på onsdagV.52: Ledig Redigerat 25 November 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Mitt livs uppdrag är att laga en massa ostkaka och dela ut dom till alla barn och fattiga.. Och alla andra jag ser. Alla måste få förstå kraften med ostkakor! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Mitt livs uppdrag är att laga en massa ostkaka och dela ut dom till alla barn och fattiga.. Och alla andra jag ser. Alla måste få förstå kraften med ostkakor! :oMen va gottPå mitt bordKlockan 12En stor starkDiscotekMARCUUUUUUUUS OnT: jag är bäst i min klass B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 jag fick 5/6 på senaste mattetestet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Jag klarar av att stå emot alkohol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 (redigerat) Jag klarar av att stå emot alkoholSamma här, särskilt etanol. Redigerat 25 November 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.