Ceto Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Som tråden lyder, man kan skriva flera gånger om man nu kommer på andra ideer. Jag skulle försöka få mer pengar av 1 miljon sedan så skulle jag köpa ett skit stort hus med vackraste tjejerna i världen, sedan så skulle jag köpa en musik producent som producerar grym hardstyle. Sen skulle jag resa runt hela världen :) Lite väl mycket begärt men det är vad jag verkligen skulle vilja göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Jag tror det fanns en tråd redan om detta. Men ändå. Köpa allt möjligt, brudar, hus, resa överallt. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Det är det bästa som finns <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Köpa tuggummin och läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Som tråden lyder, man kan skriva flera gånger om man nu kommer på andra ideer. Jag skulle försöka få mer pengar av 1 miljon sedan så skulle jag köpa ett skit stort hus med vackraste tjejerna i världen, sedan så skulle jag köpa en musik producent som producerar grym hardstyle. Sen skulle jag resa runt hela världen :) Lite väl mycket begärt men det är vad jag verkligen skulle vilja göra :)Jag tror inte du kan få de vackraste tjejerna i världen för 1 miljon, och allt annat med. Själv skulle jag ge lite till min familj och leva ett lyckligt normalt liv, med ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Investera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Investera.This.Men jag skulle lägga ut pengar på iom världens snyggaste bil: Corvette C6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Jag tror det fanns en tråd redan om detta. Men ändå. Köpa allt möjligt, brudar, hus, resa överallt. Ja.Du får inte ett hus för en miljon, möjligtvis uppe i Norrland. Jag skulle investera i något vettigt för framtiden, en miljon kommer man inte direkt långt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Du får inte ett hus för en miljon, möjligtvis uppe i Norrland.(Respekterar ditt kursiva inlägg ;) ) Mina grannar sålde en sommarstuga förra året, ganska liten.Fin, men liten. Kanske 30*40 tomtstorlekDen gick på för 950 000kr, så man kommer inte specielt långt på hus för en miljon :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Hur menar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Du får inte mycket till hus för en miljon ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 En lägenhet i Stockholm går på 1 miljon. Såvida huset inte ligger i en glesbygd får du inte ett bra hus för 1 miljon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.