Ceto Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 Som tråden lyder, man kan skriva flera gånger om man nu kommer på andra ideer. Jag skulle försöka få mer pengar av 1 miljon sedan så skulle jag köpa ett skit stort hus med vackraste tjejerna i världen, sedan så skulle jag köpa en musik producent som producerar grym hardstyle. Sen skulle jag resa runt hela världen :) Lite väl mycket begärt men det är vad jag verkligen skulle vilja göra :) Citera
Nazar Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 Jag tror det fanns en tråd redan om detta. Men ändå. Köpa allt möjligt, brudar, hus, resa överallt. Ja. Citera
Ceto Skrivet 3 Oktober 2011 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 Det är det bästa som finns <3 Citera
Laserturken Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 Som tråden lyder, man kan skriva flera gånger om man nu kommer på andra ideer. Jag skulle försöka få mer pengar av 1 miljon sedan så skulle jag köpa ett skit stort hus med vackraste tjejerna i världen, sedan så skulle jag köpa en musik producent som producerar grym hardstyle. Sen skulle jag resa runt hela världen :) Lite väl mycket begärt men det är vad jag verkligen skulle vilja göra :)Jag tror inte du kan få de vackraste tjejerna i världen för 1 miljon, och allt annat med. Själv skulle jag ge lite till min familj och leva ett lyckligt normalt liv, med ett bra jobb. Citera
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 Investera.This.Men jag skulle lägga ut pengar på iom världens snyggaste bil: Corvette C6 Citera
Nomatic Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 Jag tror det fanns en tråd redan om detta. Men ändå. Köpa allt möjligt, brudar, hus, resa överallt. Ja.Du får inte ett hus för en miljon, möjligtvis uppe i Norrland. Jag skulle investera i något vettigt för framtiden, en miljon kommer man inte direkt långt med. Citera
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 Du får inte ett hus för en miljon, möjligtvis uppe i Norrland.(Respekterar ditt kursiva inlägg ;) ) Mina grannar sålde en sommarstuga förra året, ganska liten.Fin, men liten. Kanske 30*40 tomtstorlekDen gick på för 950 000kr, så man kommer inte specielt långt på hus för en miljon :/ Citera
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 Du får inte mycket till hus för en miljon ;) Citera
Satisfaction Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Skrivet 3 Oktober 2011 En lägenhet i Stockholm går på 1 miljon. Såvida huset inte ligger i en glesbygd får du inte ett bra hus för 1 miljon. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.