Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Nja, en ny Gallardo LP-560-4 kostar ~1.5 mille. För 1 miljon får du en begagnad -06 Gallardo, skulle jag inte kalla risigt. Källa, random blocket.se annons: http://www.blocket.se/stockholm/Lamborghin...m?ca=22&w=3FYFAN SÅ JÄVLA SNYGG DEN ÄR!!!Men jag tror inte jag kunde köpa den och ha den i sverige :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag förstår faktiskt inte varför man vill bränna allt på en bil med en gång. Varför inte vänta några år, och ha råd att köpa fler och bättre bilar? Saker som bilar tror jag nästan är det sämsta att bränna sin miljon på. Du har en jättedyr och fin bil, men du bor fortfarande i samma etta, i ett halvskumt område och har samma jobb. Inget i ditt liv har förändrats, förutom att du nu har en dyr bil (med dyrt underhåll, som drar mycket bensin), och som du antagligen inte ens vågar parkera på gatan. Gz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Jag förstår faktiskt inte varför man vill bränna allt på en bil med en gång. Varför inte vänta några år, och ha råd att köpa fler och bättre bilar? Saker som bilar tror jag nästan är det sämsta att bränna sin miljon på. Du har en jättedyr och fin bil, men du bor fortfarande i samma etta, i ett halvskumt område och har samma jobb. Inget i ditt liv har förändrats, förutom att du nu har en dyr bil (med dyrt underhåll, som drar mycket bensin), och som du antagligen inte ens vågar parkera på gatan. Gz.Jag förstår hur du tänker.Och att köpa en så dyr bil med en gång är...lite korkat.Jag tycker den är snygg, och vill gärna köpa den.Men det skulle inte vara det första jag köpte.Själv anser jag att jag skulle köpa en Corvette för mina pengar.Inte allt för dyr, men endå får man bra bil för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 60" TV En skitbra speldator Köpa massa coola saker från Teknikmagasinet B) Sen skulle jag nog spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Skulle nog skaffa körkort samt bil, uppgradera datorn samt lite småsaker i hemmet. Nytt kök t.ex. . Planera en resa i framtiden och spara en stor del av pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Bara för reaktionen jag skulle få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Köpa lite datorprylar och annat "nödvändigt" och investera/spara resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Nja, en ny Gallardo LP-560-4 kostar ~1.5 mille. För 1 miljon får du en begagnad -06 Gallardo, skulle jag inte kalla risigt. Källa, random blocket.se annons: http://www.blocket.se/stockholm/Lamborghin...m?ca=22&w=3Hur har du tänkt att betala underhåll, försäkring m.m när du har bränt millen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Hur har du tänkt att betala underhåll, försäkring m.m när du har bränt millen?Poängen var inte att sälja ut en bil, bara att visa vad man får rent praktiskt för 1 miljon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Köpa en ny dator, en ny tv, xbox, kläder och spara resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Om jag fått en miljon skulle jag LÄTT gått en utbildning på något universitet i storbrittanien. Skulle varit skitkul, utvecklande och en bra investering. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Om jag fått en miljon skulle jag LÄTT gått en utbildning på något universitet i storbrittanien. Skulle varit skitkul, utvecklande och en bra investering. :)Får man fråga vad du skulle pluggat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.