Mumutio Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Får man fråga vad du skulle pluggat?Läkare eller bioteknik kanske. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Kuriosa: En miljon kr räcker för att betala 10% av Jennifer Anistons avsnittslön i Vänner (när hon spelade i den). OnT: Skulle nog köpt mig ett Earthship. Där snackar vi skönhet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Kuriosa: En miljon kr räcker för att betala 10% av Jennifer Anistons avsnittslön i Vänner (när hon spelade i den).OnT: Skulle nog köpt mig ett Earthship. Där snackar vi skönhet:och det är...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 och det är...?Ett självförsörjande hus, som dessutom ser coolt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Ett självförsörjande hus, som dessutom ser coolt ut.Fuck the Corvette XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Och av intresse, vad kostar detta självförsörjande, coola hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Det beror på väldigt många faktorer. Vanligtvis bygger man det själv med så mycket återvunnet material som möjligt, vilket då landar på ungefär samma kostnad som ett vanligt hus sägs det. Men eftersom det är självförsörjande har det betydligt lägre driftkostnader så man tjänar på det i längden ganska snabbt. Och ju mer pengar man lägger på självförsörjande medel, ju snabbare tjänar man på det med tiden. Davve kan säkert ge ett bättre svar då han är mer insatt än mig. Detta är min uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Suga av matteläraren jag hade i första ring lololololo. Nej, jiddrar bara, jag skulle nog ta mig tid att inhandla ett xbox, köpa mig en ny skimboard, resa lite, donera lite pengar till fonder eller stora organisationer etc. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Suga av matteläraren jag hade i första ring lololololo.Nej, jiddrar bara, jag skulle nog ta mig tid att inhandla ett xbox, köpa mig en ny skimboard, resa lite, donera lite pengar till fonder eller stora organisationer etc. : )Varför just stora organisationer? Små har mer användning för pengarna antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Kuriosa: En miljon kr räcker för att betala 10% av Jennifer Anistons avsnittslön i Vänner (när hon spelade i den).Sheen tjänade $1,8m i slutet per avsnitt. Aniston $1m per avsnitt. ;) Skulle köpa ut mina systrar från farfars hus... Får väl lägga till lite cash också.. 1m är verkligen ingenting i den verkliga världen. Möjligtvis starta ett aktiebolag. 1m är ganska bra startkapital. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Investering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Varför just stora organisationer? Små har mer användning för pengarna antar jag.Varför inte stora organisationer? Just den frågan kan man vända och vrida på i all evighet, beror också på vad man väljer att stödja ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.