Hayna Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Tjenare! Min mamma hade köpt ett nytt tangentbord till mig i födelsedags present som jag fick idag , och då märkte vi att det låg godis i kartongen.. Brukar ni få det? o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Ja, det brukar följa med när man beställer från Inet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Random utdelat, bara att tacka ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jag har alltid fått godis när jag beställt från Inet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 (redigerat) Jag har alltid fått godis när jag beställt från Inet.Jag med. Får dock nästan aldrig någon god smak. =( Redigerat 3 November 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jag med. Får dock nästan aldrig någon god smak. =(Favorit smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Favorit smak?Jordgubb. Har fått det 1 gång, resten har varit lakrits... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Själv är man öppen för allt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 sur hallon/smultron :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 HAHAHAHAHAHAHA seriöst? xD vilka lirare! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Jordgubb. Har fått det 1 gång, resten har varit lakrits...Jag gillar lakrits. Om du har något över eller får nytt kan du skicka det till mig. Kan betala frakten med fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Jag gillar lakrits. Om du har något över eller får nytt kan du skicka det till mig. Kan betala frakten med fuskamynt.Jag brukar ta bort lakritsen och käka det där som brukar vara inuti, det med mintsmak. Går det bra om du bara får lakritsen? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.