MentalogisT Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 när man vaknar 4 mitt i natten och inser att man kan sova 3 timmar till när man kommer hem från skolan skittrött så ser man en big fat cola i kylen som väntar på att bli uppdricken hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 När man får en trevlig post på fuska från Räva. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 När man har mycket mer pengar på kontot än väntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 När man har mycket mer pengar på kontot än väntat.Been there, had that feeling. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Jag har alltid det. ;) OnT: När plugget går mycket snabbare än man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Jag har alltid det. ;) OnT: När plugget går mycket snabbare än man tror.Intressant ställning, om du alltid har mer pengar på kontot än du tror, har du inte då väldigt dålig koll på din ekonomi? ;) Skämt åsido, när man städat, man känner sig så sjuukt duktig efter åt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Mina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Intressant ställning, om du alltid har mer pengar på kontot än du tror, har du inte då väldigt dålig koll på din ekonomi? ;)Ja men nått i den stilen, jag vet vad jag har för utgifter och när jag får studiebidrag och ungefär hur mycket, men jag vet inte hur mycket som var på kontot innan och jag orkar inte fundera efter hur mycket det blir när pengarna kommer in. Det handlar ju ändå om att ha så små utgifter som möjligt, oavsett vad ens inkomst är. OnT: Att träffa kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 När det är studiedag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 när man lär sig mer matte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Jag blir glad när jag tänker på nästa fiskesäsong,eller hur gött det blir med körkort till 625an. Fungerar alltid hur deprimerad man än är :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 När man får en trevlig post på fuska från Räva. :wub::wub: när det är god skolmat (för en gång skull) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.