purjo Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Max, visste att det inte skulle vara kul, men efter lunchtid så satt man bara på en stol i två timmar tills man fick åka hem.I nian praoade jag en vecka på Donken, det slutade med att jag fick jobb ;) Att det äntligen är fredag, och att jag ska bort till en god vän nu ikväll, snacka skit och dricka pilsner, det är vad jag kallar fredag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Att ja ska på bio :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Att jag är ledig måndag och tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Att jag är ledig måndag och tisdag.jag med fan vilket sammanträffande :cool: :cool: :lol: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 jag med fan vilket sammanträffande :cool: :cool: :lol: :cool:trippel-sammanträffande :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Gratis läsk mellan 10:00 och 20:00 i 10 dagar (2 kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Att jag fått en ny cykel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 (redigerat) ÄNTLIGEN HELG!!! Redigerat 6 Juli 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Att jag fått en ny cykel. :)Jippie :D Nu ska du få slå mitt rekord: 80km på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Jippie :D Nu ska du få slå mitt rekord: 80km på en dag.Ska nog inte vara så svårt att slå ;) hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Ska nog inte vara så svårt att slå ;) hahNädå det tog bara 4½ timmar frånsett pausen i mitten. Jag planerar att cykla ännu längre i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Nädå det tog bara 4½ timmar frånsett pausen i mitten. Jag planerar att cykla ännu längre i framtiden.Cyklade 4 mil förut idag så det är bara att trappa uppåt :). För att inte göra tråden off-topic för mycket så: Att värmen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.