unknown12 Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 som rubriken säger; vad var den bästa dagen i ditt liv och varför? Min var när jag började 7:an. kändes som man fick en ny chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 (redigerat) När jag såg AC/DC Redigerat 8 December 2011 av NoFunAtAll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 26 Februari 2011 Det var förbannat häftigt att se. Nöjd med resultatet var jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 Inte bästa dagen, men bästa upplevelsen var när jag hade en OBE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 Kan ha varit när jag och pappa var på Ullevi för något årsedan och såg på MonsterTrucks. Glömmer nog aldrig den dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 Studenten, fy fan vilken underbar dag det var ! Hade så fruktansvärt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 (redigerat) Bästa dagarna jag har haft är när jag var liten och hela släkten var samlade på julafton. Då mina far och morföräldrar var i liv och man inte hade några som helst problem, man kunde bara va. Upplevelser i all ära men att få vara med nära och kära klår INGET. :( Redigerat 8 December 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 när ja fick ett bj av en brud de va fett nice glömme aldrig:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 När jag såg Red Hot Chili Peppers i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 när ja fick ett bj av en brud de va fett nice glömme aldrig:PCool story, bro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 När jag hittade den finaste tjejen på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 När jag sades ha en fin framtid inom handboll för att två veckor senare inleda mitt (hittills) ett års långa skadehelvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.