Dave37 Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Jag har datorkörkort, då får jag använda Word.Det är något att sätta på CV:t, Legitimerad Wordanvändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Det är något att sätta på CV:t, Legitimerad Wordanvändare.Jag har det på mitt CV. B) Dock inte uppdaterat då jag gjorde det inför förra sommaren.. Jag syns nu när det snöar, det är coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Att vara bra på att debattera är coolt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Att vara bra på att debattera är coolt B)Ja, det är det :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag spelar OpenTTD med admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Classic Car Club UK. En club jag är med i i Test Drive Unlimited 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag spelar OpenTTD med admin.Underbart spel. Underbar jazz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag fixade min bukkit server utan hjälp B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Utsätter inte min kropp för onödiga gifter. ex förtära alkohol eller röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Min skitnödiga humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Jag har fått börja döma högre serier i fotboll nu. Får som huvuddomare döma upp till P19 och som AD (aka linjedomare) får jag döma all ungdomsfotboll samt vuxenfotboll upp till Damer division 4 samt Herrar division 6. B) Själv är jag 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 (redigerat) Jag har fått börja döma högre serier i fotboll nu. Får som huvuddomare döma upp till P19 och som AD (aka linjedomare) får jag döma all ungdomsfotboll samt vuxenfotboll upp till Damer division 4 samt Herrar division 6. B) Själv är jag 15.Jo men jag får bada innan klockan 1 på dagen i vår uppblåsbara pool som mormor köpte till mig när jag var 1 år gammal. B) Men även när jag gör coola "stunts" på BF3 B) Redigerat 1 Juli 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.