Hoppa till innehåll

Alkohoool !


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Stör mig på att det heter "alkoholfritt". Man kan ju bli full på det ändå. Farsan blir ju full på EN vanlig folköl, tänker inte försöka mig på mer.

Skrev ju att det smakar skit vid 0,5%.

 

Tror det heter alkoholfritt för att det är i princip ingen som blir full på det, någonsin. Ja, rent teoretiskt kan du bli full på det men rent praktiskt tror jag du skulle spy/inte vilja dricka mer innan du känner av alkoholen.

 

Och en folköl innehåller faktiskt flera procent alkohol!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 129
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag antar att Draghon inte har smakat på Rekorderlig Cider. Smakar inte alls äckligt även om det är 7.0% Men har du druckit Xide och all annan ciderskit som finns att köpa förstår jag om du inte vågar dig på cider igen.

 

Jag tror heller inte att jag har hört om någon som blir full på en folköl. Säker på att din far bara hade druckit en öl?

På fyllan brukar jag ha en tendens att ljuga om antalet öl som jag har druckit.

Syrran -"Hur många öl har du dragit i dig ikväll eller? Du kan ju inte ens gå rakt"

Jag -"Mmmm..mm, ungefär tre kanske?? Eller var det två?"

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag antar att Draghon inte har smakat på Rekorderlig Cider. Smakar inte alls äckligt även om det är 7.0% Men har du druckit Xide och all annan ciderskit som finns att köpa förstår jag om du inte vågar dig på cider igen.

 

Jag tror heller inte att jag har hört om någon som blir full på en folköl. Säker på att din far bara hade druckit en öl?

På fyllan brukar jag ha en tendens att ljuga om antalet öl som jag har druckit.

Syrran -"Hur många öl har du dragit i dig ikväll eller? Du kan ju inte ens gå rakt"

Jag -"Mmmm..mm, ungefär tre kanske?? Eller var det två?"

Menade inte att han blir dyngrak, men man märker på hans sätt att vara att han druckit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...