Hoppa till innehåll

Alkohoool !


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 129
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

Lär aldrig få i mig så mkt alkohol som ni får i er under en helg under hela min livstid. :huh:

Men vad är ditt problem då? :o Jag förstår om folk inte vill dricka öl eller ren sprit.

Dock förstår jag inte folk som helt avstår från alkohol. Man behöver ju liksom inte supa sig redlöst full hela tiden.

Ibland kan det ju annars vara gött att bara ta en kall efter jobbet en varm sommardag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad är ditt problem då? :o Jag förstår om folk inte vill dricka öl eller ren sprit.

Dock förstår jag inte folk som helt avstår från alkohol. Man behöver ju liksom inte supa sig redlöst full hela tiden.

Ibland kan det ju annars vara gött att bara ta en kall efter jobbet en varm sommardag.

I only drink 2 times a year.

 

On my birthday.

 

And when its not. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad är ditt problem då? :o Jag förstår om folk inte vill dricka öl eller ren sprit.

Dock förstår jag inte folk som helt avstår från alkohol. Man behöver ju liksom inte supa sig redlöst full hela tiden.

Ibland kan det ju annars vara gött att bara ta en kall efter jobbet en varm sommardag.

Alkoholproblem i släkten, tycker det smakar skit och jag har roligt utan det ändå. Lika skönt att dra ner en kall cola.

 

Lägger hellre mina pengar på en bit gött kött!

 

Har inget emot att folk tar en kall öl till maten liksom, men längre än så fattar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alkoholproblem i släkten, tycker det smakar skit och jag har roligt utan det ändå. Lika skönt att dra ner en kall cola.

 

Lägger hellre mina pengar på en bit gött kött!

 

Har inget emot att folk tar en kall öl till maten liksom, men längre än så fattar jag inte.

Cant argue with that.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...