knark Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Är micke admin eller?Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Haha minns tillbaka på mitt utbrott jag fick i KG när jag flippade tvärhårt på Katt. LOL jag var fan elak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Jag minns när fuska var aktivt.Tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Ganska sjukt endå att man var en p12a när man blev medlem här. Nostalgi för mig är varningarna, Man fick dem av lätta anledningar (väldigt hårt arbetande moderatorer förr), sen lackar man för att man inte förstod varför så får man en till. Minns att jag höll på att skita ner mig när jag hade min 4:de varning och beslöt mig för att fega ur å börja bli inaktiv så jag inte skulle bli bannad haha. Sen minns jag hur avundsjuk man blev på dem få användarna som lagt in fuskamynt i banken och samlat ihop hur mycket som helst. Enda lösningen var att spamma en hel del, Leka expert på alla spel genom att skriva recensioner på spel man inte ens spelat, Gå in på konkurrenterna fuska.nu för att kopiera deras fusk till fuska.se för att få extra fuskamynt. Aja blev en uppsats, ville bara säga att jag har så många varningar för att jag e för sexig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Ganska sjukt endå att man var en p12a när man blev medlem här. Nostalgi för mig är varningarna, Man fick dem av lätta anledningar (väldigt hårt arbetande moderatorer förr), sen lackar man för att man inte förstod varför så får man en till. Minns att jag höll på att skita ner mig när jag hade min 4:de varning och beslöt mig för att fega ur å börja bli inaktiv så jag inte skulle bli bannad haha. Sen minns jag hur avundsjuk man blev på dem få användarna som lagt in fuskamynt i banken och samlat ihop hur mycket som helst. Enda lösningen var att spamma en hel del, Leka expert på alla spel genom att skriva recensioner på spel man inte ens spelat, Gå in på konkurrenterna fuska.nu för att kopiera deras fusk till fuska.se för att få extra fuskamynt. Aja blev en uppsats, ville bara säga att jag har så många varningar för att jag e för sexig.Man kan inte se andras varningar sen länge tillbaks i alla fall. Och admin brukar ha erbjudanden på alla hjärtans dag om att bli av med alla varningar om man varit varningsfri i ett år. Om du PMar honom snällt kan du säkert bli av med alla nu. Och ja, jag känner igen mig i det du skriver :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 (redigerat) Har fått tre varningar :D Av Draghon, pollenallergi (som hette NesseN då jag fick den) och #21. Även om jag blev hyffsat sur när jag fick dem är de väl rättfärdigade. I varje fall den jag fick av Draghon. Efter att ha läst igenom tråden kommer jag fram till att jag är bra på att gå förbi obemärkt :P kanske för att jag inte orkar utmärka mig. Redigerat 20 Juli 2012 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Tror mycket redan har nämnts, men några saker man kan se tillbaka på: *Hur omogen man var - Shit asså. Både kul och sorgligt egentligen, man var rätt omogen och lättlurad, minns tråden om San Andreas och övernaturliga fenomen i spelet, en sån lätt sak som bilar som spawnar i en backe och rullar ner kunde bli till världens rövarhistoria, och man svalde allt med hull och hår. :D Känner även igen mig i att få en varning, bli väldigt arg (trots att man förmodligen hade gjort fel) och var väldigt sur på moderatorn i fråga. Har dock inget större minne av mer detaljerat, bara att man var mer försiktig efteråt. *Se andras varningar. Tyckte det var lite kul, på något sätt kändes det mer som att man ville ha en varning ännu mindre, då alla andra skulle se det. Minns inte när systemet ändrades faktiskt. *Gamla användare/mer aktivt forum. Har svårt för namn, Draghon är ju en sån trevlig karaktär man kommer ihåg sen den goda tiden, annars minns jag Selene som nämndes tidigare, hon var verkligen unik på flera olika sätt, om jag inte minns fel postade hon alltid i röd-text, gav meddelanden en mer "personlig"-touch. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 (redigerat) Draghon, var det inte så att det var en "fejd" mellan dig och 0013? Hur många varningar fick han av dig egentligen? haha hahahahaha juste kommer någon annan ihåg alla konsolbråk? Omröstningar om vilken konsol som var bäst o så blev det hett i argumentet. Redigerat 20 Juli 2012 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Draghon, var det inte så att det var en "fejd" mellan dig och 0013? Hur många varningar fick han av dig egentligen? hahaHaha, jag älskade att störa honom som fan. :D Jag gav honom bara 3 varningar faktist hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2015 YaBB-forumet som jag driftade på min XP1800-dator hemma för Fuska var nice! Någon som minns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.