Dave37 Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 (redigerat) Deminth är ju en av serveradminarna, men han behöver inte vara host. Skitsamma servern är askul och som sagt, de tjänar inget på det. Det är helt gratis. Redigerat 12 Januari 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 12 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Dave37, vi har bannat honom och utreder nu vad som hänt. Vi kommer självklart ersätta det som ni blivit av med eftersom ni är aktiva och lojala medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Tack så mycket. :D Tack vare vårt säkra ingame försvar kom han inte långt. Bara items lost. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs4W Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Verkar vara riktigt nice server! Ska testa den snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 (redigerat) Hade gärna gått in men "Outdated server!" poppar upp när jag försöker joina..... Redigerat 12 Januari 2012 av Thegamero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Hade gärna gått in men "Outdated server!" poppar upp när jag försöker joina.....Servern är inte uppgraderad än till Minecraft 1.1. Om du absolut vill spela nu så får du nedgradera ditt minecraft till 1.0.0 eller vänta ett tag tills de har uppgraderat servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 13 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Tycker att du implicerade "jag" i inlägg #32. Precis som att jag implicerade "jag" här.Vad menar du? :) Server är nu uppdaterad, njut av det nya pirate-language xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Vad menar du? :)När du säger bara "uppdaterade servern" så implicerade du "(jag) uppdaterade servern". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 14 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Tycker att du implicerade "jag" i inlägg #32. Precis som att jag implicerade "jag" här.Derf frågade "vad har NI uppdaterat". Om vi lever under 1800-talet kan det ju betyda du, men senast jag kollade gjorde vi inte de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Derf frågade "vad har NI uppdaterat". Om vi lever under 1800-talet kan det ju betyda du, men senast jag kollade gjorde vi inte de :P"Ni" kan fortfarande betyda "du" även 2012 :>OnT: Funderar på att dra igång med Minecraft igen, då blir denna server den första jag testar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 "Ni" kan fortfarande betyda "du" även 2012 :>OnT: Funderar på att dra igång med Minecraft igen, då blir denna server den första jag testar.Tycker jag absolut du ska göra, jag hade inte kört minecraft på ett halvår och sedan så kom den här tråden upp, det är en riktigt bra server. Enda nackdelen är lagget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 16 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Ja det laggar lite ibland men vi försöker fixa det så snart som möjligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg