Hoppa till innehåll

Dave37 Tråden!


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

Kommer ihåg för länge sedan då snackade jag med denieru, Musten och Harold på Skype - Harold och Musten var och är jävligt schyssta men denieru var så jävla dryg och elak... Sen kom Dave37 in ett tag, minns inte så mycket men det var inget speciellt med honom då, jag tror vi snackade med dig också, D48. :D

 

Men det var väldigt länge sedan nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 210
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Yes, det var er två.

 

Hur menar du att han beter sig då?

 

(å andra sidan visste inte du, som gitarrist, vem Jimi Hendrix var :ph34r:)

Både ja och nej.

Jag visste vad han var känd för (iallafall det våran musiklärare sa) men jag visste inte namnet på honom.

Som att jag visste att det var en serie där det var små människor med huvuden som var halva deras kropp, men hade ingen aning om att det var Southpark.

 

Men han frågade om jag hade hört en låt, och fortsatte sedan: "Nä, det har du såklart inte"

Det roligaste i det scenariot, var att jag hade lyssnat på den låten ofta som ung, och visste precis vilken det var.

 

Och ja, jag vet väldigt lite om väldigt mycket, men är det svårt att förklara vad saker och ting är förnågot?

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer ihåg förr när KG fanns, jag och D48 var anti-KG och bråkade alltid med Dave, denieru och dom där. :D Men jag blev aldrig insläppt i Oztown. :lol: Det var ju då vi gjorde gruppforumet Sidekick sen så ville D48 ha tillbaks Gräslök (KG "spinoff som Derf hade gjort) och då gjorde han Imba. Det var så allting började...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Om du inte tycker om hur admin sköter sin egen sida kan du väl göra en egen sida där gruppikoner är så billiga som du vill ha dem?"

 

Ursäkta men brukar(de) inte dave gnälla på att admin inte lyssnade på medlemmarnas förslag och att fuska var ett diktatur forum som drevs av onda kapitalistkrafter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Om du inte tycker om hur admin sköter sin egen sida kan du väl göra en egen sida där gruppikoner är så billiga som du vill ha dem?"

 

Ursäkta men brukar(de) inte dave gnälla på att admin inte lyssnade på medlemmarnas förslag och att fuska var ett diktatur forum som drevs av onda kapitalistkrafter?

 

(det vore ju fruktansvärt om gruppikoner var föremål för hemska kapitalistkrafter som tillgång och efterfrågan)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=48966

 

Känns lite drygt av honom att han måste ha en avatar av mig (som togs för fyra år sedan, när jag hade glasögon). Dom har bilder på mig i den där Dropbox-mappen (och massor med andra användare, Guggo bland annat), tråkigt att alla är fula bilder men samtidigt så kan man inte visa hur man ser ut just nu (utanför Oztown) för det finns ingen tråd.

 

Jag vet inte riktigt varför dom sparar bilder på alla medlemmar, lite elakt mot folks privatliv kanske? Speciellt när dom delar med sig bilderna mellan varandra samt klipper in Guggo's ansikte på random saker och använder mig som avatar.

Redigerat av Lifelover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=48966

 

Känns lite drygt av honom att han måste ha en avatar av mig (som togs för fyra år sedan, när jag hade glasögon). Dom har bilder på mig i den där Dropbox-mappen (och massor med andra användare, Guggo bland annat), tråkigt att alla är fula bilder men samtidigt så kan man inte visa hur man ser ut just nu (utanför Oztown) för det finns ingen tråd.

 

Jag vet inte riktigt varför dom sparar bilder på alla medlemmar, lite elakt mot folks privatliv kanske? Speciellt när dom delar med sig bilderna mellan varandra samt klipper in Guggo's ansikte på random saker och använder mig som avatar.

Jahahah trodde att det var en random bild från google! ^^

Lite smått komiskt om man ska vara ärlig...

 

Elakt mot folks privatliv? Njaaa, han har ju tatt dem från forumet så det är ju inte så mycket privatliv då.. när ni själva har laddat upp dem.. Men att det ger en obehaglig känsla, definitivt. Så jävla glad att jag inte har laddat upp bilder på forumet, paranoid som jag är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är faktiskt sjukt creepy. Dock är jag nöjd över att de bara verkar ha en bild på mig, då Dave använder samma gamla bild in i förbannelse.

 

Dock, ang. privatliv och sådant så är det väl inte det frågan gäller? Det handlar väl snarare om de har tillstånd att använda bilderna eller inte. Bara för att man lägger upp en bild på internet så betyder inte det att det är fritt fram för alla att använda den hur de vill. Men men. De sitter väl och gömmer sig bakom proxies och allt möjligt spännande, och vet att ingen kommer kunna hitta dom, och att ingen polis/åklagare någonsin skulle orka bry sig så de kan bete sig hur de vill.

 

Det är en av sakerna jag stör mig mest på med internet. Folk tar anonymiteten som tillstånd att bete sig hur fan de vill.

 

Edit: Men det bästa är såklart att inte bry sig. Mer uppenbart flamebait får man fan leta länge efter. Men det finns någon bild på Dave här någonstans tror jag. Du kan ju ha den som avatar :P

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...57391&st=12

 

Men ha ha. Att de orkar.

 

För övrigt; "Det är ej tillåtet att kopiera eller imitera andras avatarer/signaturer utan tillstånd. Modifierade versioner av andras avatarer är ej heller tillåtna."

 

Tur för Derf att jag inte pallar anmäla och hålla på, antar jag.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...