WASD Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 "En TV-mottagare är avsedd för att ta emot tv-sändningar" säger ju också emot sig själv. Språkligt sett så borde definitionen för en TV-mottagare vara något som kan ta emot sändningar, inte något som är avsett för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 "En TV-mottagare är avsedd för att ta emot tv-sändningar" säger ju också emot sig själv. Språkligt sett så borde definitionen för en TV-mottagare vara något som kan ta emot sändningar, inte något som är avsett för det.Men har man verkligen TV-mottagare i datorn, om det är det du syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Mja, nätverkskortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Mja, nätverkskortet. Fast är det en TV-mottagare? Nätverkskort är väl till internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Fast är det en TV-mottagare? Nätverkskort är väl till internet?Går att streama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Går att streama. well..Inte mitt problem att de gjort alla programen gratis på internet, tycker att SVT på internet borde bli som netflix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 well..Inte mitt problem att de gjort alla programen gratis på internet, tycker att SVT på internet borde bli som netflix...Fast internet är inte gratis, då du betalar din internetleverantör.Samt att endel sidor har reklam, så dom tjänar sina pengar där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 (redigerat) http://www.lotteriinspektionen.se/sv/Press/Nyheter/LAN-spel-kraver-tillstand/ Ja fast om jag fattar det rätt så är det väl kanske inte überkonstigt även om jag har svårt att se anledningen för det. Det rör ju som sagt endast "verksamheter", alltså företag och andra organisationer right? Det är inget som påverkar ett privat-LAN eller privatpersoner. Men samtidigt är det lite konstigt om alla datorer inom företagsvärlden som kan spela MS Röj och har internetuppkoppling ska avgiftsbeläggas. Redigerat 26 Juni 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Fast är det en TV-mottagare? Nätverkskort är väl till internet?Det går att motta TV med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Det går att motta TV med det. Internet var inte till för piratkopiering heller.. Jag är inte bra på att argumentera, men sådana här konversationer kommer aldrig att ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Jag tror vi alla kan hålla med om att radiotjänst är korkade. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2013 Internet var inte till för piratkopiering heller.. Jo internet är till för allt o alla ska få ta tillsig av det. Liksom internet är delvis till för pitatkopiering. USA kanske kan stoppa en, men absolut inte alla, hur mycket än Hollywood skitbolagena tjatar på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.