Hoppa till innehåll

Inaktivitetsvecka


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag håller inte med, jag kommer inte till fuska.se för att se vad Dave37 eller WASD har skrivit...

Varför kommer du hit då? Jag menar, jag kommer hit för att se vad du har skrivit, vad Derf har skrivit, vad Guggo har skrivit, vad Proccito har skrivit, vad WASD har skrivit etc. Jag kommer ju inte hit för att se vad jag har skrivit. Inte heller kommer jag hit för att jag tror att det jag har att säga är så jävla viktigt.

 

Nej, det gör dem defintivt inte. Dock är det så att ifall WASD skulle lämna skulle det bli rätt oaktivt, då det hänger en massa p12or här som endast är här för att WASD är här.

Du lever i en svunnen tid då fuska än var aktivt min gosse. Idag t.ex. är det bara 4 personer som har gjort fler än 3 inlägg. Det finns inte en "massa" p12or på sidan längre. Det har bara varit 2 st p12or på sidan idag och ingen av dem är här för WASD så vitt jag vet.

 

-------------------------

 

EDIT: Detta är precis vad jag menar med:

Att de som är anti något ofta brukar vara mycket värre än dem som de är anti mot och anklagar förespåkarna för att bete sig så fanatiskt som de själva faktiskt gör.

Vi ska göra ett test och bjuder in andra att vara med, mycket krångligare än så är det inte. Om ni tycker det bryter mot någon av fuskas regler (vilket den givetvis inte gör) så anmäl tråden. Om ni tycker hela idén är fullständigt meningslöst och vill inte veta av den, posta inte i tråden. Det är inte så svårt. Vi har inte påstått att vi är viktiga, nödvändiga, trevliga, bidragande eller något av det där. Ingen vet vad som kommer hända om vi (och kanske några till) är borta så för istället för att sitta och leka profeter redan nu så kan ni väl luta er tillbaka, spela lite MW2/-3 eller nått och vänta en vecka så vet vi alla exakt vad som händer.

 

Och dessutom, om någon mer är på så skriv gärna det för det är intressant att se hur många som är på och det är lättare att reflektera över konsekvenserna (om man nu känner för det) när det hela är över.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför kommer du hit då? Jag menar, jag kommer hit för att se vad du har skrivit, vad Derf har skrivit, vad Guggo har skrivit, vad Proccito har skrivit, vad WASD har skrivit etc. Jag kommer ju inte hit för att se vad jag har skrivit. Inte heller kommer jag hit för att jag tror att det jag har att säga är så jävla viktigt.

Visst, man kommer ju hit för att se vad andra har skrivit. Men inte bara för att se vad du och WASD har skrivit, och jag kunde inte bry mig mindre om när ni var bannade. Faktum är att fuska.se var väldigt aktivt just när ni var bannade, säkert bara en slump. Men jag säger bara att fuska.se kan vara aktivt utan er, bara ifall ni trodde att ni var viktiga på något sätt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, man kommer ju hit för att se vad andra har skrivit. Men inte bara för att se vad du och WASD har skrivit, och jag kunde inte bry mig mindre om när ni var bannade. Faktum är att fuska.se var väldigt aktivt just när ni var bannade, säkert bara en slump. Men jag säger bara att fuska.se kan vara aktivt utan er, bara ifall ni trodde att ni var viktiga på något sätt...

De tror att de är viktiga, de är så Dave37 fungerar. Uppmärksamhetshora så sjukt hårt.

WASD är söt däremot.

 

Davve: De p12orna är fortfarande här för WASD jo. Alla förutom jag är här för att WASD hänger här.

 

Men det är ändå en bra idé ni har på G grabbar. Much love, much love.

Redigerat av Randomizer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Visst, man kommer ju hit för att se vad andra har skrivit. Men inte bara för att se vad du och WASD har skrivit, och jag kunde inte bry mig mindre om när ni var bannade. Faktum är att fuska.se var väldigt aktivt just när ni var bannade, säkert bara en slump. Men jag säger bara att fuska.se kan vara aktivt utan er, bara ifall ni trodde att ni var viktiga på något sätt...

Forumet var aktivt i samband med att vi blev bannade eftersom alla undrade vad som hade hänt. Inte bara med mig och WASD givetvis men med kattgruppen och varför sidan hade varit nere etc.

 

Klart att sidan kan vara aktiv utan oss, den har varit det förut då jag inte var medlem och WASD inte var så välkänd. Aktivitet är givetvis relativt men faktum kvarstår att fuska var väldigt inakivt efter att jag och WASD blev bannade (och är det fortfarande). Att det skulle ha med just mig och WASD att göra är väl kanske att dra det till sin absoluta kant. Men jag uppmanar vem som än känner sig manad att göra forumet aktivare, oavsett om jag eller WASD befinner oss på sidan eller inte.

 

EDIT: Randomizer om du försöker få mig att rage:a så får du börja trolla bra mycket bättre.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Forumet var aktivt i samband med att vi blev bannade eftersom alla undrade vad som hade hänt. Inte bara med mig och WASD givetvis men med kattgruppen och varför sidan hade varit nere etc.

Jag håller inte med, under "aktiviteten" så var det knappast någon som pratade om det som hade hänt. Ni var väl bannade i ungefär ett år också?

 

Lite trött, så det jag skriver kanske ser helt cp ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag håller inte med, under "aktiviteten" så var det knappast någon som pratade om det som hade hänt. Ni var väl bannade i ungefär ett år också?

 

Lite trött, så det jag skriver kanske ser helt cp ut...

Inte för att vara sån men att aktiviteten sjönk drastiskt efter att KG blev bannade är det inget att snacka om.

 

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1892788

(Om du inte orkar läsa inlägget så visar bilden fuskas akvititet från Juni 2009 till Augusti 2011 med tidpunkten för KG's och min och WASDs banning utmärkt).

 

------

 

Nice Derf. :D

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

Går med, även om jag inte är aktiv i vanliga fall (så det kommer ju inte märkas att jag är inaktiv :P)

 

Ska se till att blocka fuska.se i routern :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går med, även om jag inte är aktiv i vanliga fall (så det kommer ju inte märkas att jag är inaktiv :P)

 

Ska se till att blocka fuska.se i routern :3

Vadå du är ju den tolfte aktivaste medlemmen de senaste 24 timmarna, det är ju aktivt! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...