mackie172 Skrivet 3 April 2012 Rapport Dela Skrivet 3 April 2012 (redigerat) Vad är era åsikter om reklam? tycker ni att vi behöver det för att få information och för att hålla saker gratis, eller kan ni tänka er att betala pengar för att slippa reklam? En särskild sak JAG stör mig på är alla affischer där man försöker locka folk att gå med i en förening eller så, det kan stå t.ex: Gå med i "random organisation" och vinn en IPAD2 Ipad2 står med jättebokstäver medan man knappt kan läsa det andra. Det får en att känna sig idiotisk och man inser hur desperat mänskligheten är efter nya prylar :huh: Redigerat 4 April 2012 av mackie172 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 Om du inte kan se det andra bör du börja tänka på din syn :D OnT: Nej, jag gillar inte reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 Jao. Jag stör mig rejält på det oftast. Jag kollar inte på TV längre delvis på grund av det och AdBlock är det första jag skaffar med en ny webbläsare. Reklam i sig är väl inte jobbigt men majoriteten av reklamer man stöter på verkar nästan försöka vara jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 Reklam.. Visst - det är jobbigt. Men däremot har den blivit jävligt riktad åt ett håll. Saknar all reklam för leksaker och åt det hållet. Leksaker till små barn i stället för ipads, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 Ja, reklam är jobbigt när man har det hela tiden. Jag har inget emot reklam pauser under en lång film, för då kan man gå på toa, eller fylla på dricka utan att missa något. Men i Gladiatorerna hade man reklam varje kvart, vilket enbart är irriterande och ivägen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 Reklam äger ju, enda anledningen att jag tittar på tv. Bryr mig inte om programmet väntar bara på reklamen för att få veta vad för spännande produkter jag kan köpa, och när får det förklarat med en helt värdelös dubbning så blir man ju bara ännu gladare. (ironi för er som inte förstår det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 Reklam.. Visst - det är jobbigt. Men däremot har den blivit jävligt riktad åt ett håll.Saknar all reklam för leksaker och åt det hållet. Leksaker till små barn i stället för ipads, tack!Den går ju när barn tittar på tv! Dvs, tidigt tidigt på morgonen! Och jag kan väl störa mig på reklam ibland, men inte särskilt mycket egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Reklam på TV kan vara det värsta som finns men när jag läser den lokala tidningen brukar jag faktiskt läsa reklamen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Reklam under en sportsändning är det dummaste på länge, idioti. Under en film är det bra med någon enstaka paus, inte reklam varje kvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Jao. Jag stör mig rejält på det oftast. Jag kollar inte på TV längre delvis på grund av det och AdBlock är det första jag skaffar med en ny webbläsare. Reklam i sig är väl inte jobbigt men majoriteten av reklamer man stöter på verkar nästan försöka vara jobbiga.Precis som du skriver.. AdBlock funkar utmärkt i min webbläsare så allt funkar fint fint för mig, förutom på tv förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Med tanke på reklam så hittade jag denna på en sida. Jag fastnade direkt för det korrekta svenska språket och den pålitliga klassiska windows rutan den försökt att härma. Nej, kunde inte motstå den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emulation Skrivet 7 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2013 Jag tycker reklam är helt OK. Visst kan det vara störande, men samtidigt kan man få rätt mycket gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.