JJespeRR Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 Då jag aldrig har haft en "bra android" då den budget androiden jag har laggar sönder.. Och jag tycker att iPhone 4/4s är så mjuk i scrollningen alltså inte laggar.. Men hur är t.ex Galaxy Nexus och iPhone 4/4s jämfört i lag osv? Alltså vill inte ha en lagg telefon, men jag gillar inte Ios och sen kan nog inte jag hantera dens ömtålighet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 April 2012 Rapport Dela Skrivet 18 April 2012 Jag råder dig att testa Lumia 800 eller någon annan WP. Flytet är lika bra som iOS och du slipper lägga in Custom ROMs eller sånt för att få det till att flyta. Detta är ju dock högst personligt. Åk in till någon butik och känn på telefonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 April 2012 Rapport Dela Skrivet 18 April 2012 Fast det som gör att Ios och WP känns som att det flyter på skönare är för att du får aldrig veta om någor program kraschade, viket du får på android. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 April 2012 Rapport Dela Skrivet 18 April 2012 Alla mobiler laggar, det går inte att hitta en laggfri telefon. En Android med 4.0 laggar väldigt sällan om den har bra hårdvara (SII, Galaxy Nexus, One X etc). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 April 2012 Rapport Dela Skrivet 18 April 2012 Jag är inte insatt i android men det finns säkert ROMs som jag förstått att det heter som riktar sig mot svarage mobiler. Precis som att visa Linux distros riktar sig mot äldre datorer. Jag föredrar att kunna fiffla med sånt över att få en färdig fungerande produkt som är likadan som alla andras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 19 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2012 Alla mobiler laggar, det går inte att hitta en laggfri telefon. En Android med 4.0 laggar väldigt sällan om den har bra hårdvara (SII, Galaxy Nexus, One X etc).Ja vet. Men det läre väl iPhone göra med nångång? Så tänkte som laggar lika sällan som en iphone eller mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Iphone laggar knappt alls. Dessutom förstår jag inte vad du menar med en iphones " ömtålighet ". Om du menar att den går sönder om du tappar den så är det ju bara att skaffa ett redigt skal som håller , och det e ju inga problem. annars är bra android mobiler , tex , S2, Lumia 800 , Galaxy Note , HTC one X. Men jag skulle råda dig att behålla din iphone , för det är nog den mobilen som laggar minst. PS , Ju större skärm , desto mer lagg. Det är bevisat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 PS , Ju större skärm , desto mer lagg. Det är bevisat.Finns förstås fler parametrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Ju större skärm , desto mer lagg. Det är bevisat.Njae, handlar väl mer om vilken upplösning skärmen har samt hur bra grafikkrets telefonen har? Inte själva storleken på skärmen. Eller är jag helt ute och cyklar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 jag har aldrig varit med om lagg på min nexus, haft den ungefär en månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Jag kan säga som så att en Galaxy Nexus med senaste Android (Jellybean) får en iSkit att verka tråkig och slö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 En iPhone skulle inte vara lika rapp om den hade 1280x720-upplösning och möjligheter till kraftsugande widgets på skärmen. Visste ni förresten att iOS är baserat på BSD medan Android är baserat på Linux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.