MentalogisT Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Det skulle inte jag gjort, eftersom det fortfarande är en stor mängd med icke-forumiter som besöker sidan så drar han in några annonspengar här och där, forumet kan han kanske stänga ner med det drar in lite pengar det med om man inte är medlem och får ads mellan inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Det skulle inte jag gjort, eftersom det fortfarande är en stor mängd med icke-forumiter som besöker sidan så drar han in några annonspengar här och där, forumet kan han kanske stänga ner med det drar in lite pengar det med om man inte är medlem och får ads mellan inläggen.Poängen är att jag tror faktiskt inte att admin är intresserad i att sköta fuska.se längre. Det är den känslan jag har fått iaf. Men jag kan ju såklart ha fel, det återstår väl att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Poängen är att jag tror faktiskt inte att admin är intresserad i att sköta fuska.se längre. Det är den känslan jag har fått iaf. Men jag kan ju såklart ha fel, det återstår väl att se.Tror inte det heller. Men han kan ju bara låta sidan stå och tjäna lite $$$$ ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 (redigerat) Av någon anledning så vill jag verkligen inte att fuska ska läggas ned även om det är inaktivt. Fuska har en viss charm just för att det inte är jätteaktivt. Man "känner" medlemmarna bättre än vad man gör på större forum, och det gillar jag. Jag ska inte säga att jag inte vill ha det mer aktivt än det är nu, men så som det var för några år sedan runt 2009-2010 var riktigt trevligt faktiskt. Har inte riktigt något minne av hur det var innan det, men jag minns att runt när jag gjorde denna användare gillade jag fuska som bäst. Även gruppforumen gör att fuska känns "speciellt" på något sätt. Visserligen gör det kanske att övriga fuska blir mer inaktivt, men å andra sidan tror jag att väldigt många skulle sticka om de togs bort. Man tjänar mer på att ha kvar dem än att ta bort dem. Redigerat 5 Augusti 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Precis som 4FJSK säger så minskar det i princip hela tiden. Jag minns för 2-3 år sedan då det i princip alltid var runt 30-40 inloggade medlemmar på kvällarna och helgerna, alltså när det inte var skola.Japp det var på den gamla goda tiden det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Jag tycker att att det är dugligt aktivt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Av någon anledning blev det ett jävla ryck nu vid 22:00. :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Av någon anledning blev det ett jävla ryck nu vid 22:00. :pinch:14medlemmar inne.. 2st mods inne och väntat 7timmar på ett inlägg jag anmälde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...st&p=611942 Hej på er. Detta blir troligtvis en av mina sista trådar här på fuska.se. Jag känner att forumet nästan är kört i botten. Länge har jag försökt förändra men utan att lyckas. Och nu känner jag att jag inte orkar med det mera. Detta forumet behöver en rejäl omstart, och en rensning bland medlemmarna och moderatorerna. Men, vi kanske ses igen, i mycket svaga ögonblick kanska jag kommer tillbaka. Och chatten kommer jag nog aldrig att lämna helt och hållet B) . när jag böjar närma slutet på mitt lilla inlägg så skulle jag vilja passa på att tacka några personer: Xade- För alla skojiga och livliga diskussioner vi har haft. Draghon- För att du är en så bra moderator. NesseN- För att du bra en bra moderator. Capone- För att du alltid har hållit med mej. Apoca- För att vi skall starta en sekt och bada i min damm. Mellanmjölk- För att du är så j*vla go' OOIE- För att du alltid finns i chatten och håller mig sällskap på sena nätter Sedan så finns det säkert någon jag glömt, så tack till er också. Hejdå, vi ses // Guggo Igår fann vi denna pärla! :D Relevant i sammanhanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 (redigerat) Jag höll fan på att smälla av när jag läste det där under natten, helt sjukt vad roligt det var! :D Redigerat 11 Augusti 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Sen var jag ju faktiskt borta ett tag också. Antar att jag hade ett mycket svagt ögonblick :P ...Undrar varför jag tyckte det var så dåligt 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Japp det var på den gamla goda tiden det :/Du har varit medlem i 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.