Proccito Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 (redigerat) Dom verkar vara på gång idag. Dom ringde till mig idag. Jag var inte på humör, så jag sa att jag inte hade en dator, och dom frågade: "You don't have a computer" "So you don't have a computer" några gånger innan jag hörde tre klick-ljud då dom lade på. Hörde inte om det var en tjej eller kille, men det var sån jävla dålig engelska, och dom sa något om "downloading files" så jag förstod att det var dom. Redigerat 4 Juli 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Haha de ringde till min polare när jag va hos honom i helgen, vi fattade ingenting förens efter och hans bankkonto va lensat :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Så jävla skön när hon säger koden och han bara "B-U-L-L-S-H-I-T" och sen så ska han få en annan kod och han bara "F-U-K- U". Man märker att hon blev arg och försökte hämnas. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taurus Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Läste den här tråden för 2 dagar sen som gäst och så ringde de mig för 5-6 timmar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
preyas330 Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Ringde mig idag,helt klart en tjej som prata USEL Engelska. Hörde att dom sa något om microsoft computer och att hon hette Sussan. Sa att jag inte har någon dator,fuck you och la på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2012 Hahahahahahaha de ringde mig precis och sa att jag hade virus. Jag följde deras instruktioner och sen när det stod "your OS is not supported" så sa jag till dem att jag använde Linux. Då sa han att de skulle be någon från Linux att ringa mig och fixa det :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2012 Hahahahahahaha de ringde mig precis och sa att jag hade virus. Jag följde deras instruktioner och sen när det stod "your OS is not supported" så sa jag till dem att jag använde Linux. Då sa han att de skulle be någon från Linux att ringa mig och fixa det :D :D"Från linux" hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2012 Hahahahahahaha de ringde mig precis och sa att jag hade virus. Jag följde deras instruktioner och sen när det stod "your OS is not supported" så sa jag till dem att jag använde Linux. Då sa han att de skulle be någon från Linux att ringa mig och fixa det :D :DOm de är från Microsoft, så ska dom väl inte bry sig om vad som händer med Linux?Utan det är väl Linux-skaparna som får ta tag i det.Samma att Sony som gör Playstation, inte bryr sig om vad som händer med Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2012 Om de är från Microsoft, så ska dom väl inte bry sig om vad som händer med Linux?Utan det är väl Linux-skaparna som får ta tag i det.Samma att Sony som gör Playstation, inte bryr sig om vad som händer med Xbox?Duh, han är ju en fara för internet, dom upptäckte ju virus på hans dator när han råkade läcka lite virus på dom :PPPppPpPpPpPpPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2012 (redigerat) Hahahahahahaha de ringde mig precis och sa att jag hade virus. Jag följde deras instruktioner och sen när det stod "your OS is not supported" så sa jag till dem att jag använde Linux. Då sa han att de skulle be någon från Linux att ringa mig och fixa det.Hahah, kul om de skulle ringa igen och säga att de är "från linux". :D Synd att jag inte har kvar min hemtelefon, hade gärna tagit emot fler samtal från dem. Redigerat 26 Oktober 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blackmatrix Skrivet 29 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2012 Dom ringde till mig för drygt ett år sen... Föll inte för det såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.